Gjest Tex Skrevet 24. juli 2004 #1 Del Skrevet 24. juli 2004 Seksåringen min (ja for han er seks i nesten en måned til!) står og lager seg frokost for første gang helt alene..... Skjærer brød, finner seg pålegg, alt mens mor er i en annen etasje. Klart han er stor nok, ingen problem, men han er mammas minstemann..... Får stikk av både glede og tristhet i hjertet, mammas lillegutt begyner å bli stor......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. juli 2004 #2 Del Skrevet 24. juli 2004 Hardt å la minstemann bli stor Tex? Vet at mamma syntes det var veldig rart når lillebror begynte å bli stor. Men du får trøste deg med det at det er ikke sååå lenge til du får barnebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. juli 2004 #3 Del Skrevet 24. juli 2004 Men du får trøste deg med det at det er ikke sååå lenge til du får barnebarn Heey!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. juli 2004 #4 Del Skrevet 24. juli 2004 heihei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 24. juli 2004 #5 Del Skrevet 24. juli 2004 Skjønner hvordan du har det... :-( Min er 6 år i noen måneder til, men må si at jeg gruer meg til han er så "flink" som din lille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 24. juli 2004 #6 Del Skrevet 24. juli 2004 Heey!!! :evil: (Fine Madley) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. juli 2004 #7 Del Skrevet 25. juli 2004 Seksåringen min er også seks i nesten en måned til. Og nå har hun begynt å ville smøre matpakken sin selv. For (og denne forbereder jeg meg på å høre maange flere ganger), "alle de andre gjør det..." Nå er barne-TV barnslig. Rosa er barnslig... Å bli fulgt til skolen er barnslig... Så det er visst bare å henge med i svingene. Hva angår barnebarn; hagla er allerede ladet, til advarsel for eventuelle friere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. juli 2004 #8 Del Skrevet 25. juli 2004 Seksåringen min har akkurat reist på fjortendagers ferie med far........ :cry: Her er det faktisk ikkeno som er barnslig, men mye er visstnok "bare for jenter"......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. juli 2004 #9 Del Skrevet 25. juli 2004 :trøste: Skjønner deg. Seksåringen min har vært borte på ferie med far i to uker. Jeg skal hente henne på torsdag. Det er første gang siden han flyttet ut at jenta mi har vært så lenge borte fra meg. Heldigvis har han mobil med kamera, så jeg har fått mange bildemeldinger. Nå savner jeg henne, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. juli 2004 #10 Del Skrevet 25. juli 2004 Heldige deg som får livstegn. Min ex tar ikke telefonen, han..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 25. juli 2004 #11 Del Skrevet 25. juli 2004 Min jente reiste på ferie til faren igår og skal være der 3 uker.. :cry: Hun er 10 år, tiden har gått så fort.. (Ikke lenge siden hun var 6 år) Plutselig trenger hun meg ikke så mye som før. Hun leser eventyr selv og trenger ikke å ha med seg noen på biblioteket osv osv.. Jeg vet at hun får det alle tiders, men jeg savner henne allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. juli 2004 #12 Del Skrevet 25. juli 2004 Heldige deg som får livstegn. Min ex tar ikke telefonen, han..... :cry: Huff, det er jo dårlig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. juli 2004 #13 Del Skrevet 25. juli 2004 Direkte råttent, ja.... Gudskjelov er det mer vett i samboeren hans, som svarer når jeg ringer og han er i godt humør...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå