Gå til innhold

Jeg er sammen med en som er kåt 24/7


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du sier rett ut: "Hør her, jeg er kåt på deg, men jeg trenger også at du slapper litt av ift hvor ofte du vil ha sex. Helt ok å ha sex 1-2 ganger om dagen (dette i seg selv er jo mye), men 3-4 ganger sliter ut musa mi. :opplyser: " Enkelt og greit. :fnise:

Bare å si at du blir så vid av å bli knullet så ofte, hehe:P Viktig å spare på godsakene.;)

Anonymous poster hash: b6e26...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du må bruke kunstige hjelpemidler som kunstig glidemiddel for å kunne ha sex med han..så er du i fare for å gå på akkord med deg selv,og ødelegge egen sexlyst.

Blir det for mye sexpress i et forhold,og din partner ikke skjønner problemet...eller viser hensyn.

Så er du i far for å bli sexuelt misbrukt i forholdet-og dermed ødelegge egen sexualitet.

Ta tyren ved hornene sier jeg -ta kontrollen over han.

Siden han har så sinnsykt høy sexlyst.Så krev masse sexuelle tjenester av han.Krev å bli slikket i minst en halv time før du slipper han til " hullet"..he he

Krev at du skal ha minst 2-3 klitorisorgasmer før han slipper til...selv.

Utnytt han heller sexuelt.Som kvinne er du multiorgasmisk.La han få jobbe skikkelig-siden han har så sterk sexlyst.Du må gjøre det på den måten-ellers ender du selv opp tørr og sår og må bruke kunsig glidemiddel.Vips-du blir en slave istede for en NYTER : )

Det hadde ikke jeg funnt meg i.Gud jeg skulle tynt han : ) Er han en sexmaskin.Så skal han få lov å jobbe også....

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Glidemiddel liker jeg å bruke uansett. Stort utstyr, så trenger litt glid. Er ikke slik at alle kvinner renner når de er kåt. Blir våt, men ikke "nok".

Anonymous poster hash: 86556...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...