Gå til innhold

Jeg er sammen med en som er kåt 24/7


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt sammen med en som er for kåt :fnise: 24/7 omtrent.....

Jeg synes sex er viktig i et forhold, men jeg vil jo ikke at forholdet kun skal gå ut på det. Det hadde vært koslig å bare lagt i sengen og fått en ryggmassasje uten at han "må mer" eller bare ligge inntil hverandre og stryke osv. Han kan fint ha sex 4-5 ganger om dagen. Jeg synes det holder med 1-2ganger.

Hvordan skal jeg få fram dette på en ok måte? Jeg har prøvd å hinte litt, men tror ikke helt han skjønner hva jeg mener. Det blir på en måte mer et 24/7-pulevenner forhold enn et kjæreste forhold.



Anonymous poster hash: 86556...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo bare å overleve starten. ^^

Så havner du der du ønsker å være etterhvert. Regner jo med at sex-delen går litt ned etter hvert som det gjør hos mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Du sier rett ut: "Hør her, jeg er kåt på deg, men jeg trenger også at du slapper litt av ift hvor ofte du vil ha sex. Helt ok å ha sex 1-2 ganger om dagen (dette i seg selv er jo mye), men 3-4 ganger sliter ut musa mi. :opplyser: " Enkelt og greit. :fnise:

Endret av Gurgemeie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt, må bli jævlig sår.

Det er jo nettopp det jeg blir, selv om masse glidemiddel. Har prøvd å si dette, men tror ikke han forstår "problemet". Men jeg vil jo ikke være vanskelig heller. Jeg vil jo ha sex, men det blir litt vel mye! Jeg vil jo ikke virke sur/vanskelig heller. Han sa før vi ble sammen at han er veldig glad i sex, men jeg trodde ikke han var sååååå glad :fnise:

Anonymous poster hash: 86556...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ganske fint ut jeg også! Men skjønner jo at det kan bli litt mye, haha. Ta det opp på en pen måte; si at det absolutt ikke er fordi du ikke er kåt på han, men at du bare trenger litt annen nærhet av og til eller noe i de baner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp det jeg blir, selv om masse glidemiddel. Har prøvd å si dette, men tror ikke han forstår "problemet". Men jeg vil jo ikke være vanskelig heller. Jeg vil jo ha sex, men det blir litt vel mye! Jeg vil jo ikke virke sur/vanskelig heller. Han sa før vi ble sammen at han er veldig glad i sex, men jeg trodde ikke han var sååååå glad :fnise:

Anonymous poster hash: 86556...6af

Når du må bruke kunstige hjelpemidler som kunstig glidemiddel for å kunne ha sex med han..så er du i fare for å gå på akkord med deg selv,og ødelegge egen sexlyst.

Blir det for mye sexpress i et forhold,og din partner ikke skjønner problemet...eller viser hensyn.

Så er du i far for å bli sexuelt misbrukt i forholdet-og dermed ødelegge egen sexualitet.

Ta tyren ved hornene sier jeg -ta kontrollen over han.

Siden han har så sinnsykt høy sexlyst.Så krev masse sexuelle tjenester av han.Krev å bli slikket i minst en halv time før du slipper han til " hullet"..he he

Krev at du skal ha minst 2-3 klitorisorgasmer før han slipper til...selv.

Utnytt han heller sexuelt.Som kvinne er du multiorgasmisk.La han få jobbe skikkelig-siden han har så sterk sexlyst.Du må gjøre det på den måten-ellers ender du selv opp tørr og sår og må bruke kunsig glidemiddel.Vips-du blir en slave istede for en NYTER : )

Det hadde ikke jeg funnt meg i.Gud jeg skulle tynt han : ) Er han en sexmaskin.Så skal han få lov å jobbe også....

Anonymous poster hash: 8965f...65f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må bruke kunstige hjelpemidler som kunstig glidemiddel for å kunne ha sex med han..så er du i fare for å gå på akkord med deg selv,og ødelegge egen sexlyst.

Blir det for mye sexpress i et forhold,og din partner ikke skjønner problemet...eller viser hensyn.

Så er du i far for å bli sexuelt misbrukt i forholdet-og dermed ødelegge egen sexualitet.

Ta tyren ved hornene sier jeg -ta kontrollen over han.

Siden han har så sinnsykt høy sexlyst.Så krev masse sexuelle tjenester av han.Krev å bli slikket i minst en halv time før du slipper han til " hullet"..he he

Krev at du skal ha minst 2-3 klitorisorgasmer før han slipper til...selv.

Utnytt han heller sexuelt.Som kvinne er du multiorgasmisk.La han få jobbe skikkelig-siden han har så sterk sexlyst.Du må gjøre det på den måten-ellers ender du selv opp tørr og sår og må bruke kunsig glidemiddel.Vips-du blir en slave istede for en NYTER : )

Det hadde ikke jeg funnt meg i.Gud jeg skulle tynt han : ) Er han en sexmaskin.Så skal han få lov å jobbe også....

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Og som kvinne-så er jeg den sterkeste,den mest utholdende i sengen og den multiorgasmiske....

Så jeg skulle nok klart å slite den mannen ut sexuelt-uten problemer-om han var min : ) he he

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som kvinne-så er jeg den sterkeste,den mest utholdende i sengen og den multiorgasmiske....

Så jeg skulle nok klart å slite den mannen ut sexuelt-uten problemer-om han var min : ) he he

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Unge kvinner vet ikke hva de skal gjøre med slike menn..Prøver å lære dere det : )

Forde det er en vinn vinn situasjon - for begge,om du lærer deg,hvordan du hanskes med HINGSTER : ) Det måtte jeg lære meg-i ung alder.Ellers hadde jeg blitt pult i hjel.

Vi kvinner er sexuelt mer utholdende enn menn-og i stand til å nyte flere orgasmer etter hverandre.

Det må til-ellers blir man utslitt av sånne hingster: )Ikke alle kvinner er ment for disse heller....

Anonymous poster hash: 8965f...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være penetrering hver gang da? Går an å ha vaginalsex er par ganger også oralsex ellers. Da blir du ikke like sår, men det er fortsatt sex. Forstår godt at du blir sår, men fy søren som jeg misunner deg sexlysten til typen din! Den vil helt sikkert jevne seg litt ut med tiden :) I begynnelsen av forholdet er man som regel kaniner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du må bruke kunstige hjelpemidler som kunstig glidemiddel for å kunne ha sex med han..så er du i fare for å gå på akkord med deg selv,og ødelegge egen sexlyst.

Blir det for mye sexpress i et forhold,og din partner ikke skjønner problemet...eller viser hensyn.

Så er du i far for å bli sexuelt misbrukt i forholdet-og dermed ødelegge egen sexualitet.

Ta tyren ved hornene sier jeg -ta kontrollen over han.

Siden han har så sinnsykt høy sexlyst.Så krev masse sexuelle tjenester av han.Krev å bli slikket i minst en halv time før du slipper han til " hullet"..he he

Krev at du skal ha minst 2-3 klitorisorgasmer før han slipper til...selv.

Utnytt han heller sexuelt.Som kvinne er du multiorgasmisk.La han få jobbe skikkelig-siden han har så sterk sexlyst.Du må gjøre det på den måten-ellers ender du selv opp tørr og sår og må bruke kunsig glidemiddel.Vips-du blir en slave istede for en NYTER : )

Det hadde ikke jeg funnt meg i.Gud jeg skulle tynt han : ) Er han en sexmaskin.Så skal han få lov å jobbe også....

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Høres ut som en kjekk måte å få han tilfredstilt på.

La det ta laaang tid og la han jobbe.

En annen ting er å gjøre deg kostbar så fyren ikke bare får plukke klærne av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være penetrering hver gang da? Går an å ha vaginalsex er par ganger også oralsex ellers. Da blir du ikke like sår, men det er fortsatt sex. Forstår godt at du blir sår, men fy søren som jeg misunner deg sexlysten til typen din! Den vil helt sikkert jevne seg litt ut med tiden :) I begynnelsen av forholdet er man som regel kaniner.

Cluet her må vel være at de har sex fordi begge vil og ikke fordi han vil.

Det hjelper ikke TS at andre ville hatt en kåtere menn...

Oralsex gjør ingen forskjell for en fyr som han.

Jeg tror hun må be han jobbe for å få henne kåt, så hun ikke bare disher ut sex, når han ønsker.

Må hun tilpasse seg, så må han også tilpasse seg.

Hun skal ikke bare bli en som deler ut det han vil ha..

Når man ligger sammen er man to. Det må jo han finne seg i, også.

Hvis ikke får han dra den selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av mitt forhold hadde vi sex 8 ganger på ett døgn på det meste. Det har roet seg VELDIG nå, og vi har sex 1 gang om dagen. Bare wait it out, det går nok over skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cluet her må vel være at de har sex fordi begge vil og ikke fordi han vil.

Det hjelper ikke TS at andre ville hatt en kåtere menn...

Oralsex gjør ingen forskjell for en fyr som han.

Jeg tror hun må be han jobbe for å få henne kåt, så hun ikke bare disher ut sex, når han ønsker.

Må hun tilpasse seg, så må han også tilpasse seg.

Hun skal ikke bare bli en som deler ut det han vil ha..

Når man ligger sammen er man to. Det må jo han finne seg i, også.

Hvis ikke får han dra den selv..

Disse karene er jo så sprengkåte kontinuerlig-at de elsker å jobbe i senga også.De er jo så sprengkåte at de lever i sin egen transe-verden,du får lære deg å bli litt sån du og,fult mulig også for en kvinne: )Disse elsker å slikke høne,får aldri nok tydeligvis..helt borrte vekk når de slikker og lukter fitte ...de er sexdyr delux.Han er for det meste styrt av sine drifter.

Dem gjør faktisk hva som helst for å få fitte når de vil ha.Om du er litt krevende mot han og lar han jobbe litt-så vit at han elsker det : )Du gjør han egentlig bare en tjeneste,selv om du er litt krevende med å få ditt..Så vil jo bare si til TS at det nytter ikke å være sjenert.Her må du bare lære å ta for deg og ta imot. Og nyte max sexen.Ellers blir du aldri å holde ut med en sån sprengkåt mann.Forbered deg på et orgasme maraton,eller stikk av mens du kan...For er du ikke villig til å leve ut dette,på linje md han.Så blir du ødelagt...Han kommer ikke til å vise hensyn.Han klarer ikke det.Må han ha,så må han ha.

Hvis dette ikke passer deg.Så finn deg en litt roligere mann...

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av mitt forhold hadde vi sex 8 ganger på ett døgn på det meste. Det har roet seg VELDIG nå, og vi har sex 1 gang om dagen. Bare wait it out, det går nok over skal du se :)

Neppe....det går ikke over,tull..Det er forskjell på en vanlig mann og en alfamann/skikkelig hingst....Disse har sterkere sexdrive enn de fleste andre menn..

Store variasjoner på menns sexdrive også...

Anonymous poster hash: 8965f...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg, er veldig slik du beskriver i overskriften ts om han du liker. Jeg kan lett ha sex 10 ganger på en dag uten problemer og er i 20 års alderen. Jeg får ikke nok, Problemer er vell om damen takler det. Jeg gir jo flere orgasmer som regel til henne også gjennom aktene og det handler egentlig om å gjøre henne trygg på deg og få vite hva hun liker også men det kan bli litt mye for enkelte og når jeg først blir kåt noe som kan ta alt fra 2 sekunder og ingenting og av ingenting så greier jeg ikke å beherske meg. Men jeg presser aldri noen til noe som helst da, det er jo veldig viktig.

Vet ikke hvorfor det er slik, men har alltid vært sånn. Og jeg blir litt overrasket når jeg hører man bare har sex 2 ganger for dagen o_O.

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet her må vel være at de har sex fordi begge vil og ikke fordi han vil.

Det hjelper ikke TS at andre ville hatt en kåtere menn...

Oralsex gjør ingen forskjell for en fyr som han.

Jeg tror hun må be han jobbe for å få henne kåt, så hun ikke bare disher ut sex, når han ønsker.

Må hun tilpasse seg, så må han også tilpasse seg.

Hun skal ikke bare bli en som deler ut det han vil ha..

Når man ligger sammen er man to. Det må jo han finne seg i, også.

Hvis ikke får han dra den selv..

Ja, selvfølgelig. Jeg kom med svar til hvordan hun kunne varierer sexen, i fohold til at hun blir sår nedentil ved for mye penetrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...