AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Leste denne artikkelen om at folk putter søpla si i plastposer fra butikken: http://www.ringblad.no/nyheter/article7708358.ece Jeg gjør jo dette selv, men finnes det andre poser å putte søpla i som er litt mer miljøvennlige siden alt dette skal brennes? Anonymous poster hash: 1bf5e...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Del Skrevet 25. november 2014 Og hva bruker dere til plastavfallet? Innimellom velger jeg å droppe handlenettet fordi jeg ikke har flere bæreposer, men dette virker jo også idiotisk. Jeg tenker jo at da resirkuleres de i alle fall, men det beste hadde jo vært om man ikke forbruker dem i det hele tatt. Anonymous poster hash: 1bf5e...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Del Skrevet 25. november 2014 Og hva bruker dere til plastavfallet? Innimellom velger jeg å droppe handlenettet fordi jeg ikke har flere bæreposer, men dette virker jo også idiotisk. Jeg tenker jo at da resirkuleres de i alle fall, men det beste hadde jo vært om man ikke forbruker dem i det hele tatt. Anonymous poster hash: 1bf5e...b72 Til plast bruker jeg de blå posene. Anonymous poster hash: 5eec4...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Del Skrevet 25. november 2014 Til plast bruker jeg de blå posene. Anonymous poster hash: 5eec4...263 Ok, vi får ikke slike her utenfor Oslo. Anonymous poster hash: 1bf5e...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå