AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Etnisk norsk jihadist! Ja han er hvit :D http://www.memritv.org/clip/en/4619.htm Anonymous poster hash: 07165...dff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 http://www.nrk.no/magasin/slik-lever-de-norske-jihadistene-1.11983207 Anonymous poster hash: 07165...dff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Så synd denne hjernvaskede tullingen ender opp i en bodybag da. Anonymous poster hash: 24978...ac8
Stoltmann Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 (endret) Islam er en trussel mot Norge! Den islamske religionen gjelder ikke bare kun innvandrere nå. Den islamske religionen har hjernevasket hvite etniske nordmenn til krig. Dette er et stort problem at etniske nordmenn er villig til å krige for Islam og ikke for Norge. Islam = innvandrere + hvite etniske hjernevaskede nordmenn! Endret 24. november 2014 av Stoltmann 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Ingen overraskelse dette. Jeg er sikker på at stadig flere etniske nordmenn vil konvertere til islam med tiden. De såkalte ekstremistene er kanskje ekstreme og fulle av hat, men de er velorganiserte og smarte. Taktisk og strategisk stiller muslimske, ekstremistiske grupper sterkt. De som ler av at jeg tror det vil være en majoritet av muslimer blant befolkningen i Norge om 20-60 år, kan gjerne le av teorien min nå, men jeg er ganske sikker på at det bare er et spørsmål om tid før dette er tilfellet. Sannsynligvis vil da også sharialover innføres. Jeg tror faktisk mange nordmenn, spesielt hos Arbeiderpartiet og resten av den rødgrønne siden, helst ser et muslimsk, mangfoldig Norge i fremtiden, hvor alt oser av et såkalt fellesskap. Så spørs det bare om dette er bærekraftig for landet. Det gjenstår å se. Anonymous poster hash: 93b59...351 2
WubWub Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 liker det fredlige og harmoniske budskapet hans
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 liker det fredlige og harmoniske budskapet hans Nysgjerrig her, jeg. Hvem sitt budskap sikter du til?Anonymous poster hash: 93b59...351
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå