Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 23. juli 2004 #1 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har fått plass ved førskolelærerstudiet på NLA i Bergen. Ønsker å høre med andre som skal gå der, eller har studert ved skolen Trenger å bli litt forberedt på hva som venter meg der borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 23. juli 2004 #2 Del Skrevet 23. juli 2004 Aner ingenting om skolen, ville bare ønske velkommen til Bergen! Fin og hyggelig by, med fantastisk studentmiljø! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønder Barteby Skrevet 23. juli 2004 #3 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har fått plass ved førskolelærerstudiet på NLA i Bergen. Ønsker å høre med andre som skal gå der' date=' eller har studert ved skolen Trenger å bli litt forberedt på hva som venter meg der borte...[/quote'] Jeg har ikke gått på Lærerakademiet, men måtte bare kommentere signaturen din. Jeg likte den.... Ellers får du ha lykke til med studiene, d går helt sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juli 2004 #4 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har gått på NLA, og det er en god del flinke forelesere der ute. Noen av de burde ikke være forelesere, men sånn er det vel på alle skoler. :-? Det er jo som du sikkert vet en kristen skole, men det merker du lite av i undervisningen. Noen forelesere starter dagen med en salme, men det er få. Alt i alt en veldig bra skole. Har du flere spørsmål må du bare sende meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. juli 2004 #5 Del Skrevet 23. juli 2004 Og jeg må bare kommentere til denne trønderbarten at det er Seigmen (Ohm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. juli 2004 #6 Del Skrevet 24. juli 2004 Har to venninner som har gått på NLA, og de anbefaler det i alle fall til alle så de trivdes tydeligvis godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 24. juli 2004 #7 Del Skrevet 24. juli 2004 Carpe Diem: Takk for det Jeg har bodd i Bergen to av de tre årene jeg gikk på videregående, vet at det er et supert sted! Trønder Barteby: Som Jolie sa, signaturen er tatt fra en Seigmen sang Jeg digger det! Madame Felle: At det er en kristen skole visste jeg faktisk. Det var den eneste grunnen til at jeg ikke en gang vurderte å gå der med det samme. Men hvis skolen er bra har det egentlig lite å si. Skal sende deg PM jeg! Jolie: Grooo: Godt Elsker skolestart og ny begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. juli 2004 #8 Del Skrevet 24. juli 2004 Lykkke til da. Må være kjempespennende å begynne på ny skole og treffe nye folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 24. juli 2004 #9 Del Skrevet 24. juli 2004 Det kribler Skal bli spennende å bli student. Om tre år er jeg en ny utdannet førskolelærer med cirka 235000 i årslønn. For en uke siden trodde jeg at jeg ville komme inn på psykologistudiet og ante ikke hva jeg skulle bli. Livet er jammen uforutsigbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå