Gå til innhold

les det innlegget med hun dom spør om vibrerende hofte.synes det var fæle svar hun har fått!

annev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg regner med at du er TS i den andre tråden.

Anonymous poster hash: 72658...6cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på kg finnes det minst 3000 "leger" og alle er like mye hypokondere og liker å krisemaksimere ting noe veldig. Jeg er blitt vant til at om noen spør om hodepine her inne får de beskjed om at de har hjerne kreft og folk kan finne opp all sagt diagnoser her inne på kg. Fantasien står høyt i kurs her inne så jeg synes det var forventet med krisemaksimering. Dette er jo ikke et legeforum og ingen her har noe videre peiling på kropp og helse så når en spør om råd om alvorlige ting kan en ikke forvente skikkelige svar.

Men selvsagt, å få til svar at en har kreft både her og der i annenhver tråd omtrent, eller andre drøye diagnoser bør en vel ta med 5 poser salt.

Anonymous poster hash: 6dc4a...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til innlegget?

Klarer ikke legge ved link, er fra mobilen..men innlegget er; vibrerende følelse i hoften.

Anonymous poster hash: bde62...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg fant den.

Jeg syns ikke svarene var fæle. Du ble hverken skjelt ut, gjordt narr av eller hetset. Du fikk høflige svar der personer svarte det de trodde vibrasjonene kunne skyldes.

Jeg aner ikke om spredning av kreft til skjelettet kan gi vibrasjoner. Men når personer har beskrevet symptomer som jeg vet kan skyldes kreft, så informerer jeg om det. Det er ikke noe å ta på vei for. en gang bad jeg noen sjekke seg for hudkreft, fordi han hadde sår som ikke grodde. Da viste det seg å stemme. Han fjernet kreften tidsnok, og det gikk bra.

Hoftvibrasjonene dine kan være helt uskyldig, men om det vedvarer bør du sjekke det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det var fælt sett i sammenheng med enkelte ting jeg har sett folk gulpe opp her inne. Som det nevnes i den aktuelle tråden så kan man jo få opp alle mulige årsaker når man googler et symptom uten at det dermed er sagt at det er det personen lider av. Det er derfor man bør dra til lege med medisinske spørsmål i stedet for å få "satt en diagnose" på et nettforum.

Anonymous poster hash: aa0cf...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et anonymt fora. Vi har ingen mulighet til å vite noe om kompetansen som ligger til grunn for- eller sannhetsgehalten i svar man måtte få. Man må oppsøke fastlegen sin hvis man vil få hjelp til å stille diagnose, her på anonymt forum kan man få alt fra tullesvar til ekspertsvar.

Upassende svar kan rapporteres via rapporteringsknappen.

Denne tråden stenges.

Mvh

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...