Gå til innhold

Jenter som sier de er trange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elskeren min er litt over snittet.Den største jeg har hatt...

Jeg var plaskvåt-men er likevell trang i åpningen.Så han måtte lirke den inn g bruke litt kraft...,til tross for at jeg var søkkvåt.

Jeg må rett og slett utvides de første sekundene..og jeg strammer ikke muskelen.Den bare er sån.Jeg slapper godt av.Og er veldig våt.Så jeg tror også at det er genetisk...

Alle har ikke like stor mus...

Alle menn har heller ikke like stor kuk.Noe jeg merker ekstra godt med han...Men klager ikke: )Blir aldri sår siden jeg alltid er veldig våt.Så jeg slipper rifter og sårhet i hvertfall.Selv om han er over snittet stor : )

Anonymous poster hash: 26347...fb3

Merket at det er deiligere å knulle jenter som har hatt partner/e med stor pikk. De passer min bedre. Greit at de er vant med stor, sånn at jeg slipper å ta "jomfrudommen" på nytt.:P

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dummeste jeg har hørt. Hva betyr så svaret ditt? At du ikkd er trang da? Men ikke ta alle jenter over en kam da. :)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Nei, jeg er trang nok jeg. Men blir man våt og kåt sklir pikken inn. De som er trange er tørre og ukåte.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er trang nok jeg. Men blir man våt og kåt sklir pikken inn. De som er trange er tørre og ukåte.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Okei så hvis ei jente bare er nok våt og klar, så vil en monsterdildo bare skli inni henne? Ja de finnes de også, men det er laangt fra normalt.:) Da er man per definisjon ikke trang.

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene som påstår de er trange er ikke våte nok når de begynner penetreringen.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Hvis jeg er EKSTREMT kåt og klissvåt, så er det ømt å ta inn to fingre. Vær så grei.

Anonymous poster hash: 50569...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. De som er trange er tørre og ukåte.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Bare gi opp den idiotiske teorien. Jeg er som sagt søkkvåt og kåt når jeg har sex, likevel er jeg trang.

Ikke hat på andre for at du selv ikke opplever dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei så hvis ei jente bare er nok våt og klar, så vil en monsterdildo bare skli inni henne? Ja de finnes de også, men det er laangt fra normalt.:) Da er man per definisjon ikke trang.

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Nettopp :) helt enig.

Herregud for noen idiotiske kommentarer fra enkelte her som tror de vet alt om alle kvinner sitt underliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som var sier det har blitt lettere å få inn penis etter at dere hadde mer sex. Har det også blitt mindre vondt? Jeg er ganske uerfaren, og i tillegg til at det er vanskelig å få inn penis så er det skikkelig ubehagelig/vondt også. Redd for at det ikke skal bedre seg, men at jeg alltid vil ha litt vondt under samleie?



Anonymous poster hash: 25b5b...bf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som var sier det har blitt lettere å få inn penis etter at dere hadde mer sex. Har det også blitt mindre vondt? Jeg er ganske uerfaren, og i tillegg til at det er vanskelig å få inn penis så er det skikkelig ubehagelig/vondt også. Redd for at det ikke skal bedre seg, men at jeg alltid vil ha litt vondt under samleie?

Anonymous poster hash: 25b5b...bf0

Ja, det blir mindre vondt.

Jeg kan få vondt når han bunner meg, men ikke ofte.

Det er litt ømt når han tar den inn hver gang enda, men ellers ikke.

Anonymous poster hash: 50569...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor antyder så mange at det er positivt å være trang? Jeg er trang, og mine erfaringer med å være trang er ikke særlig gode. Jeg må være veldig våt og veldig trygg for at penetrering med en mann med en helt normal penis ikke skal være vondt. Det har ført til at jeg anspenner meg, har vanskelig for å slappe av med nye sexpartnere (mer enn jeg ville hatt uten å være så trang) og at det har blitt en ond sirkel som gjør at jeg ikke ser på sex som så lystbetont. Dette gjør heller ikke sexen så god for partner, siden jeg erfarer at menn bryr seg mer om kjemi, selvsikkerhet, at man slipper seg løs, enn akkurat friksjonen og tekniske spesifikasjoner. Å aldri kunne slippe seg løs og ta meg hardt, men hele tiden måtte passe på at det ikke skal bli vondt, er ikke så sexy, serru.

Å være hos gyn. er en helt egen historie. Dritvondt det og. Samme greie med ond sirkel, fordi jeg anspenner meg siden jeg vet det kommer til å være vondt.

Høres det fortsatt stas ut å være trang?



Anonymous poster hash: 9bfe8...c3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd et par sånne. Det er mer pes enn gøy, kan liksom ikke se at det skal være noen fordel.

Anonymous poster hash: d17b6...208

Nettopp! Er det alle guttene jeg har spurt svarer også. Er ikke noe å hige etter liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som var sier det har blitt lettere å få inn penis etter at dere hadde mer sex. Har det også blitt mindre vondt? Jeg er ganske uerfaren, og i tillegg til at det er vanskelig å få inn penis så er det skikkelig ubehagelig/vondt også. Redd for at det ikke skal bedre seg, men at jeg alltid vil ha litt vondt under samleie?

Anonymous poster hash: 25b5b...bf0

Mitt tips er at du blir med en gutt som har liten penis. Så slipper du smerter under samleie.:) Du er sikkert veldig trang enda. Dette vil nok gå seg til etter hvert.:)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er EKSTREMT kåt og klissvåt, så er det ømt å ta inn to fingre. Vær så grei.

Anonymous poster hash: 50569...51a

Hahaha. Så morsomt med alle de "trange" jentene da.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Så morsomt med alle de "trange" jentene da.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 50569...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som var sier det har blitt lettere å få inn penis etter at dere hadde mer sex. Har det også blitt mindre vondt? Jeg er ganske uerfaren, og i tillegg til at det er vanskelig å få inn penis så er det skikkelig ubehagelig/vondt også. Redd for at det ikke skal bedre seg, men at jeg alltid vil ha litt vondt under samleie?

Anonymous poster hash: 25b5b...bf0

Når du er "innridd" så tilpasser vagina seg og det er bare deilig,så lenge du er våt og kåt selv da...Nei det blir ikke å være ubehagelig for alltid,med mindre du sliter med tørrhet da....Kunn i starten når du ikke er vant til penetrering,er det normalt at du kan føle litt ubehag.Du bør ha regelmessige samleier,så ordner det seg selv.Som sagt-alt tilpasser seg og går seg til.

Selv om du er trang og stram.Er vell siste rest av jomfruhinne som kanskje kan sitte igjen...denne kan sikkert irritere i starten.Men den forsvinner ved regelmessige samleier...

Anonymous poster hash: 26347...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det mer enn jeg skulle ønske jeg hadde. Det ble bare verre da jeg var gravid og det ødela sexlivet fordi vi fikk det ikke til mer. Sliter fortsatt med tranghet. Mulig at det er pga lite sex?



Anonymous poster hash: d850f...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn forteller oss jo hele tiden at vi er trange, det er vel den ene bankers komplimenten de kan om våre delikate deler og den ene lille saftige biten med dirty talk de føler det er naturlig å si hver gang de har sex.

Jeg fikk også en "ja, jeg ser du IKKE har født iallefall" av en gretten gynekolog med dårlig tid som prøvde å skyve det iskalde spekulumet opp i herligheten og ikke fikk det helt til.

Og da ble jeg litt glad må jeg innrømme. For vi jenter vil jo være trange. Vi har skjønt at det er "the shit". Det er derfor du møter så mange trange her inne, vi liker å skryte av oss selv.

Men den gangen hos denne stressa og sure gynekologen så hadde jeg ventet to timer for å komme til timen min, så jeg var like stressa og sur selv, og da var det plutselig smertefullt i stedet for bare normalt ukomfortabelt. Spør du en lege vil du også få det svaret, tranghet er psykisk. Åpningen og skjedeveggene våre er ikke hogget i stein, vi kan klemme rundt en finger og vi skal kunne trykke ut et barn.

Som andre har sagt er jo det viktigste å være kåt nok (husk at det kan ta en halvtimes tid før man er ordentlig varmet opp der nede), våt nok og ikke anspent, stressa, usikker etc. Utover det så handler det om ren fittekontroll, det er mental og fysisk trening. Man kan kjøpe vaginakuler eller lignende og øve seg på å kontrollere musklene bedre, ikke bare å knipe rundt, men også kjenne at man kan åpne opp. Ikke gi opp før du kan skyte pingpong-baller ut av musa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, da har du nok en litt vag formening av hva låvedører er. Du skjønner, en som er så utstyrt som det du her fremstår kan jeg se for meg får til en katteluke på det meste.

Anonymous poster hash: 4f837...4b9

Hahahahahahahaha,ligger her i senga og vrir meg i latter :-) Ser for meg katteluka der nede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...