Gå til innhold

Jenter som sier de er trange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutta, dere får ta et hint. Er hun trang er det mest sannsynlig fordi dere er elendig i senga og at hun ikke tenner på dere.



Anonymous poster hash: 37aa9...3f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Andrea93

At TS, som er mann, ikke har merket ubehag, er jo ikke så rart. Det er stort sett oss jenter det er ubehagelig for om man er litt trangere enn gjennomsnittet. For min del er det ikke et problem lenger, det kom seg veldig når jeg ble samboer og begynte å ha sex minst en gang daglig, men tidligere da det var en gang i uka vi traff hverandre, hendte det rett og slett at vi ikke fikk inn penis selv om jeg var våt, og det er ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har møtt på en jente som hevder at hun er trang men ikke er det med deg.. Vel da har du vel svaret ;) personen(e) hun var med før deg hadde større omkrets på sitt utstyr :P

Hehe du vet det er mest genetisk hvor vid jenta er. Hun første jeg hadde sex med var den videste. Hun var jomfru når vi ble ilag. Fikk sjokk da jeg pulte ei eldre jente og hun var så trang at jeg ikke fikk inn kuken.;)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du vet det er mest genetisk hvor vid jenta er. Hun første jeg hadde sex med var den videste. Hun var jomfru når vi ble ilag. Fikk sjokk da jeg pulte ei eldre jente og hun var så trang at jeg ikke fikk inn kuken.;)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Nå mente jeg dersom man er med en jente som sier selv at hun er trang. Om hun ikke føles sånn for deg så har du mest sannsynlig mindre utstyr ( i omkrets) enn de eller den hun har vært med ( som har gjort at hun føler at hun er det.. ) eventuelt så er du bedre på å gjøre henne våt og avslappet og klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trang, og dette sier jeg basert på hvor godt jeg kjenner en kuk under samleie. Tranghet har en sammenheng med hvor stor friksjon det vil være under samleie, sier jo litt seg selv. MEN, jeg er ikke så trang at det har blitt et kjempestort problem - samboeren min er ganske stor, så jeg kjenner han veeeldig godt, men har aldri blitt et problem. Det er ikke slik at jeg får vondt under sex, tvert imot - det er utrolig deilig at jeg hjemmer ham så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta, dere får ta et hint. Er hun trang er det mest sannsynlig fordi dere er elendig i senga og at hun ikke tenner på dere.

Anonymous poster hash: 37aa9...3f7

Det var jo litt av en generalisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er vel trang når man er ung/uerfaren. Eller lite tent.

Kanskje mange av de som har skrevet det har "testa vidheten" når de ikke er kåt eller våt nok? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel trang når man er ung/uerfaren. Eller lite tent.

Kanskje mange av de som har skrevet det har "testa vidheten" når de ikke er kåt eller våt nok? :)

Jeg er ung, men lite tent kan jeg love deg jeg ikke er. Har hatt et par sexpartnere, men hatt samme i 3,5 år nå. Likevel, før ham merket jeg aldri at jeg ble videre; selv om flere av de jeg hadde med hadde veldig store. Samboeren min har også veldig stor, likevel blir jeg ikke videre. Kan være det bare finnes jenter som ikke blir veldig vide uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung, men lite tent kan jeg love deg jeg ikke er. Har hatt et par sexpartnere, men hatt samme i 3,5 år nå. Likevel, før ham merket jeg aldri at jeg ble videre; selv om flere av de jeg hadde med hadde veldig store. Samboeren min har også veldig stor, likevel blir jeg ikke videre. Kan være det bare finnes jenter som ikke blir veldig vide uansett :)

Kanskje du er naturlig trang da?;) Men hvordan vet du at du er trang uten å hatt sex med noen gutter som hadde liten?:P Hehe eller kanskje du har hatt det.:)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er naturlig trang da? ;) Men hvordan vet du at du er trang uten å hatt sex med noen gutter som hadde liten? :P Hehe eller kanskje du har hatt det. :)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Ja, jeg har hatt sex med menn som har vært store og små (veldig små faktisk...) og kjent veldig god friksjon i alle størrelsene (selvfølgelig ekstra mye der de har vært større) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel normalt for de som ikke har hatt så mange sexpartnere? Jeg har kun hatt sex en gang og da tok det (naturligvis) litt tid å få penisen igjen, og har hatt ONS etter det som endre med kun oralsex fordi jeg var for trang og det var ubehagelig for meg (hadde sikkert gått om vi hadde prøvd litt mer da).

Anonymous poster hash: 25b5b...bf0

Det er veldig forskjellig fra naturens side. Har aldri vært trang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er naturlig trang da? ;) Men hvordan vet du at du er trang uten å hatt sex med noen gutter som hadde liten? :P Hehe eller kanskje du har hatt det. :)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

"Naturlig trang" HALLO I LUKEN, hvordan ellers?

Anonymous poster hash: 4f837...4b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som er så trange? Handler det ikke om å slappe av der nede? Jeg tolker det som at evigtrange jenter egentlig er anspente.

og "tørre". skal se at en pikk hadde glidd lett inn hvis den var smurt med glidemiddel. :opplyser:

Anonymous poster hash: f9719...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og "tørre". skal se at en pikk hadde glidd lett inn hvis den var smurt med glidemiddel. :opplyser:

Anonymous poster hash: f9719...7e4

Jeg pleier som oftest å være så våt at det renner av meg, så neppe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hatt sex med menn som har vært store og små (veldig små faktisk...) og kjent veldig god friksjon i alle størrelsene (selvfølgelig ekstra mye der de har vært større) :)

Okei, hehe:) Ja du høres trang ut da.:)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er naturlig trang kan man si. Når jeg først begynte å ha sex var det nærmest umulig (skal nevnes at fyren var over gjennomsnittet stor). Det var veldig vondt, både for meg og han. Det funket rett og slett ikke. Ble bedre etterhvert som jeg fikk mer erfaring, men fortsatt kan jeg føles altfor trang av og til. Kjæresten merker det også, men etterhvert i sexen så går det seg til og det blir godt for begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er naturlig trang kan man si. Når jeg først begynte å ha sex var det nærmest umulig (skal nevnes at fyren var over gjennomsnittet stor). Det var veldig vondt, både for meg og han. Det funket rett og slett ikke. Ble bedre etterhvert som jeg fikk mer erfaring, men fortsatt kan jeg føles altfor trang av og til. Kjæresten merker det også, men etterhvert i sexen så går det seg til og det blir godt for begge :)

Sånn musa foretrekker jeg. Den høres perfekt ut.;)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og "tørre". skal se at en pikk hadde glidd lett inn hvis den var smurt med glidemiddel. :opplyser:

Anonymous poster hash: f9719...7e4

Elskeren min er litt over snittet.Den største jeg har hatt...

Jeg var plaskvåt-men er likevell trang i åpningen.Så han måtte lirke den inn g bruke litt kraft...,til tross for at jeg var søkkvåt.

Jeg må rett og slett utvides de første sekundene..og jeg strammer ikke muskelen.Den bare er sån.Jeg slapper godt av.Og er veldig våt.Så jeg tror også at det er genetisk...

Alle har ikke like stor mus...

Alle menn har heller ikke like stor kuk.Noe jeg merker ekstra godt med han...Men klager ikke: )Blir aldri sår siden jeg alltid er veldig våt.Så jeg slipper rifter og sårhet i hvertfall.Selv om han er over snittet stor : )

Anonymous poster hash: 26347...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene som påstår de er trange er ikke våte nok når de begynner penetreringen.



Anonymous poster hash: 24385...5c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene som påstår de er trange er ikke våte nok når de begynner penetreringen.

Anonymous poster hash: 24385...5c7

Dummeste jeg har hørt. Hva betyr så svaret ditt? At du ikkd er trang da? Men ikke ta alle jenter over en kam da.:)

Anonymous poster hash: 6f92d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...