Gå til innhold

tabletter for diaré

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med irritabel tarm syndrom. Nå er jeg drita lei. (no pun intended)
Er på utgikk etter noe reseptfritt, som jeg kan bruke i nødstilfeller. For eksempel når jeg skal på jobb eller har avtaler. Må avlyse på grunn av magen, kommer for seint på jobb på grunn av det etc.

så nå er jeg på utgikk etter noe som funker.
Impodium eller Loperamid er det som kommer opp på apoteket's side... noen som har erfaring med disse to? - Noe annet du kanskje har å anbefale?

Anonymous poster hash: 991fc...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også et tarmproblem, og går på Imodium konstant for å fungere tilnærmet normalt. Det fins muligens fremdeles noe jeg prøvde for lenge siden, et preparat bestående hovedsakelig av fiber, som skulle stabilisere magen, men det ga null effekt på meg.

Imodium er ikke billig, men du kan få det på blå resept av fastlegen din hvis du har kronisk tarmsykdom.

Anonymous poster hash: 0e677...8ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imudium er vel beste alternativet. Har brukt det en del.

Har du diagnose? Da ber du fastlegen om en resept. Får du en hvit resept i påvente av at legen søker om individuell refusjon, så får du refundert utgiftene i ventetiden, når du har fått innvilget. Ta vare på kvitteringer. Er ikke helt oppdatert på om Imodium er lov for fastleger å skrive ut på blå resept uten søknad.Men det vet legen din.

Anonymous poster hash: 2c4fb...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...