Gå til innhold

Tette tårekanaler.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tett tårekanal på høyre øye og har bedt fastlegen om henvisning til øyelege, men han mener at det ikke er nødvendig og at det er noe jeg kan leve med...

Men saken er den at vi skal gifte oss på nyttårsaften og sminken på det øyet som renner hele tiden forsvinner før jeg får blunket to ganger og det syns jeg er et stort problem. I tillegg så er det plagsomt i dagliglivet med et øye som renner hele tiden.

Har Googlet og funnet at det er flere øyeleger i Oslo som kan gjøre noe med dette uten henvisning.

Er det noen som vet hva de gjør, om jeg får skikkelig blåveis etter behandlingen og hva det evt koster?

Skal selvfølgelig ringe og forhøre meg også, men vil liksom vite alt med det samme ;)... Og det er så mange her inne som vet så mye om nesten alt, så kanskje noen vet noe om dette også :).

Anonymous poster hash: a3c80...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å oppsöke en optiker? De har pent sagt, höyere kompetanse på öyne enn en fastlege har. De kan også henvise deg til öyelege om de mener det er nödvendig

Anonymous poster hash: 0b5b4...cfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å oppsöke en optiker? De har pent sagt, höyere kompetanse på öyne enn en fastlege har. De kan også henvise deg til öyelege om de mener det er nödvendig Anonymous poster hash: 0b5b4...cfa

Ja jeg var hos en optiker som påpekte at jeg hadde tett tårekanal på det øyet og han anbefalte noen dråper med noe geleaktig som skulle redusere tårevæsken, men han sa ikke et ord om henvisning til øyelege.

Anonymous poster hash: a3c80...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...