Gå til innhold

Klump på indre kjønnsleppe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer fant jeg en liten kul på indre kjønnsleppe. Jeg googlet og kom frem til at det sikkert var en slik talgkjertel som går vekk av seg selv. Den har enda ikke gått bort. Den gjør ikke vondt, har ikke forandret størrelse eller noe som helst. Den bare er der. Jeg prøvde å stille hull på den i sommer men det gikk ikke. Den er ganske hard.

Er det noe farlig eller?

Anonymous poster hash: 032cf...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har funnet lignende klump før på samme sted - altså indre siden av kjønnsleppene. Dette har jeg hatt flere tilfeller av, hvor den enten har vokst seg større eller holdt seg i samme størrelse. Dette har til slutt forsvunnet, men det tar noen ganger flere måneder. Det er ingenting å være redd for.

I noen tilfeller har den kommet til et punkt hvor den bare sprakk (altså det kom et lite hull, og blod kom ut).

Størrelsen tilsvarer ca en ert, og er ikke noe farlig. Skulle den være der lengre enn 5 mnd burde du sjekke med lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer fant jeg en liten kul på indre kjønnsleppe. Jeg googlet og kom frem til at det sikkert var en slik talgkjertel som går vekk av seg selv. Den har enda ikke gått bort. Den gjør ikke vondt, har ikke forandret størrelse eller noe som helst. Den bare er der. Jeg prøvde å stille hull på den i sommer men det gikk ikke. Den er ganske hard.

Er det noe farlig eller?

Anonymous poster hash: 032cf...210

Bestill time hos legen og få det undersøkt..

Anonymous poster hash: 279f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...