AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #21 Skrevet 23. november 2014 Problemet ditt, ts, er at du er behandlingsuvillig. Du søker en quickfix som ikke eksisterer, fordi du ikke stoler på de som har mest kunnskap og erfaringer - og faktisk KAN dokumentere det de driver med. Da mister du min sympati. Behandlingen du foreslår er virkningsløs. Det er ikke fysiologisk mulig å fjerne gallesteiner slik.Anonymous poster hash: 6712d...6fa
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #22 Skrevet 23. november 2014 Nei. Ikke dersom det innebærer blodtap, sprøyter, narkose o.l.Anonymous poster hash: 02445...a7b Har du frykt for dette? Eller er det en medisinsk årsak til at du ikke kan opereres? Jeg tenker at plagene dine er kanskje heller ikke store nok til operasjon. Det er ulike årsaker til gallestein, ofte er fedme en årsak men ikke alltid. Løsningen hvis ikke operasjon er å leve med plagene når de kommer og ta smertestillende til det går over (hvis det går over... hos meg gjorde altså ikke det). Anonymous poster hash: e5571...103
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #23 Skrevet 23. november 2014 Problemet ditt, ts, er at du er behandlingsuvillig. Du søker en quickfix som ikke eksisterer, fordi du ikke stoler på de som har mest kunnskap og erfaringer - og faktisk KAN dokumentere det de driver med. Da mister du min sympati. Behandlingen du foreslår er virkningsløs. Det er ikke fysiologisk mulig å fjerne gallesteiner slik.Anonymous poster hash: 6712d...6fa Jeg søker ingen "fix", siden det ikke er problematisk (hvorfor fikse noe som fungerer?) det jeg lurer på er om denne kuren er farlig. Skal jeg fortelle hvorfor jeg ikke stoler på leger? Den uforskammet lange historien om at jeg har vært borti tilnærmet alle legene på et av sykehusene i Oslo, og at samtlige beviste sin inkompetanse? Sykepleierne og. Og turnuskandidaten. Så nei, sorry, de KAN ikke det de driver med. Ingen av dem kan det de driver med. Har du frykt for dette? Eller er det en medisinsk årsak til at du ikke kan opereres?Jeg tenker at plagene dine er kanskje heller ikke store nok til operasjon. Det er ulike årsaker til gallestein, ofte er fedme en årsak men ikke alltid. Løsningen hvis ikke operasjon er å leve med plagene når de kommer og ta smertestillende til det går over (hvis det går over... hos meg gjorde altså ikke det). Anonymous poster hash: e5571...103 Både og. Fedme er i allefall ikke årsaken i mitt tilfelle. Har du erfaring med gallesteinsmerterog voltaren stikkpiller? Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #24 Skrevet 23. november 2014 Jeg søker ingen "fix", siden det ikke er problematisk (hvorfor fikse noe som fungerer?) det jeg lurer på er om denne kuren er farlig. Skal jeg fortelle hvorfor jeg ikke stoler på leger? Den uforskammet lange historien om at jeg har vært borti tilnærmet alle legene på et av sykehusene i Oslo, og at samtlige beviste sin inkompetanse? Sykepleierne og. Og turnuskandidaten. Så nei, sorry, de KAN ikke det de driver med. Ingen av dem kan det de driver med. Anonymous poster hash: 02445...a7b Hvis det ikke er problematisk, trenger du vel heller ikke den alternative behandlingen du spør om? At du mener samtlige leger av "tilnærmet alle" på et oslosykehus, i tillegg til turnuskandidat og sykepleiere er inkompetente og ikke vet hva de driver med sier meg veldig mye om hvordan du er som pasient. Jeg kan ikke ta deg alvorlig.Anonymous poster hash: 6712d...6fa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #25 Skrevet 24. november 2014 Så prøv dietten, da. Ikke at jeg et øyeblikk tror at eplejuice kan fjerne gallestein, men jeg mistet all sympati for deg, når du skriver at du mener alle leger og sykepleiere du har vært borti er inkompetente. Du virker ikke akkurat så kompetent selv, når du i det hele tatt lurer på om juice hjelper mot allerede eksisterende gallestein. Da kan de som virkelig ønsker og trenger hjelp komme foran deg i operasjonskøen, helt greit. Drikk eplejuice så lenge, du.Anonymous poster hash: 1ec6b...177
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå