AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 På nettet finner man div. oppskrifter på hvordan man selv skyller ut gallesteiner. Bla.a en 5-dagers kur og en endagskur. 5-dagerskuren består bla.a av å drikke endel juice og en dag skal man faste fra kl 14 og utover. Tror dere det funker? Gjør det vondt? Er det farlig? http://www.worldwidehealthcenter.net/articles-25.htmlhttp://goodguy.hubpages.com/hub/How-to-flush-out-gallstonesAnonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Tull og mer tull Anonymous poster hash: d18d2...fb1 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Bare tull... Anonymous poster hash: 64ca4...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Det er dessverre bare svada. Hvis gallesteinene er små nok ordner kroppen opp selv. Er de for store vil du få utfört en ERCP for å fjerne dem Anonymous poster hash: 0fa45...761 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Men det skader vel ikke å forsøke en diett for å få dem ut? Det består jo hovedsakelig Av eplejuice etc.Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Men det skader vel ikke å forsøke en diett for å få dem ut? Det består jo hovedsakelig Av eplejuice etc.Anonymous poster hash: 02445...a7b Det er fullstendig meningsløst. Har du fått påvist gallestein? I så fall får du oppfølging fra lege. Hvis ikke, bør det være en god grunn til at du tror du har det. Da bør du utredes av en lege. Denne dietten er bare tull.Anonymous poster hash: 6712d...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Det er fullstendig meningsløst. Har du fått påvist gallestein? I så fall får du oppfølging fra lege. Hvis ikke, bør det være en god grunn til at du tror du har det. Da bør du utredes av en lege. Denne dietten er bare tull.Anonymous poster hash: 6712d...6fa Hvordan vet du det, uten å ha prøvd? Ja, jeg har gallesteinER. Hvorfor skal jeg ha oppfølging av lege? Det er ikke dødelig. Han så det én gang på ultralyd, og skrev ut smertestillende.Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Tro kan flytte fjel, men om denne metoden kan flytte gallestein det tror ikke jeg.Anonymous poster hash: 03f35...8f4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Tro kan flytte fjel, men om denne metoden kan flytte gallestein det tror ikke jeg.Anonymous poster hash: 03f35...8f4 Tro kan flytte fjel, men om denne metoden kan flytte gallestein det tror ikke jeg.Anonymous poster hash: 03f35...8f4 Og hvorfor tror du ikke det? Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 Det jeg egentlig lurer på er om det er farlig å prøve dietten.Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #11 Skrevet 23. november 2014 Hvordan vet du det, uten å ha prøvd? Ja, jeg har gallesteinER. Hvorfor skal jeg ha oppfølging av lege? Det er ikke dødelig. Han så det én gang på ultralyd, og skrev ut smertestillende.Anonymous poster hash: 02445...a7b Fordi jeg vet utmerket godt hvordan kroppen fungerer gjennom ganske mange års studier. Gallestein skal følges opp fordi det er en tilstand som kan utvikle seg og skape alvorlige komplikasjoner og (STORE) smerter. Jeg synes du skal snakke med legen din i stedet for å kaste bort penger på meningsløse dietter.Anonymous poster hash: 6712d...6fa
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #12 Skrevet 23. november 2014 Det jeg egentlig lurer på er om det er farlig å prøve dietten.Anonymous poster hash: 02445...a7b Nei, det er nok ikke farlig å teste. Men det gir ingen mening. Hadde det värt nyrestein det hadde värt snakk om så hadde det hjulpet å drikke mye for å pröve å skylle dem ut. Men ved galle er det svärt lite du kan gjöre selv. Med mindre steinene skaper for mye ubehag vil det ikke gjöres noe Anonymous poster hash: 0fa45...761
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #13 Skrevet 23. november 2014 Fordi jeg vet utmerket godt hvordan kroppen fungerer gjennom ganske mange års studier. Gallestein skal følges opp fordi det er en tilstand som kan utvikle seg og skape alvorlige komplikasjoner og (STORE) smerter. Jeg synes du skal snakke med legen din i stedet for å kaste bort penger på meningsløse dietter.Anonymous poster hash: 6712d...6fa Jeg har hatt gallesteiner. Som satt seg fast i utgangen, og skapte betennelsesreaksjoner. Det endte med operasjon, og en galleblære mindre. Ikke tull med dette. Plages du av dine gallesteiner, snakk med fastlegen. Har du ofte anfall, hør om muligheten til å få operasjon. Jeg ble helt frisk etter operasjonen. Anonymous poster hash: e5571...103 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #14 Skrevet 23. november 2014 Jeg har hatt gallesteiner. Som satt seg fast i utgangen, og skapte betennelsesreaksjoner. Det endte med operasjon, og en galleblære mindre. Ikke tull med dette. Plages du av dine gallesteiner, snakk med fastlegen. Har du ofte anfall, hør om muligheten til å få operasjon. Jeg ble helt frisk etter operasjonen. Anonymous poster hash: e5571...103 Ser du, ts? Gallegangsobstruksjon er ikke noe å tulle med. HAR du virkelig fått påvist gallesteiner? Eller er du bare hjernevasket av alternativbransjen til å tro at du har det?Anonymous poster hash: 6712d...6fa
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #15 Skrevet 23. november 2014 Fordi jeg vet utmerket godt hvordan kroppen fungerer gjennom ganske mange års studier. Gallestein skal følges opp fordi det er en tilstand som kan utvikle seg og skape alvorlige komplikasjoner og (STORE) smerter. Jeg synes du skal snakke med legen din i stedet for å kaste bort penger på meningsløse dietter.Anonymous poster hash: 6712d...6fa 1: studerer du medisin? 2: jaaada, slapp av, jeg har gallestein. Jeg vet at det gjør vondt. Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #16 Skrevet 23. november 2014 Nei, det er nok ikke farlig å teste. Men det gir ingen mening. Hadde det värt nyrestein det hadde värt snakk om så hadde det hjulpet å drikke mye for å pröve å skylle dem ut. Men ved galle er det svärt lite du kan gjöre selv. Med mindre steinene skaper for mye ubehag vil det ikke gjöres noe Anonymous poster hash: 0fa45...761 Jo - det gir mening dersom det mot formodning skulle fungere. Hvordan vet du at det ikke går an å gjøre noe selv? Har du kilder?Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #17 Skrevet 23. november 2014 Jeg har hatt gallesteiner. Som satt seg fast i utgangen, og skapte betennelsesreaksjoner. Det endte med operasjon, og en galleblære mindre. Ikke tull med dette. Plages du av dine gallesteiner, snakk med fastlegen. Har du ofte anfall, hør om muligheten til å få operasjon. Jeg ble helt frisk etter operasjonen. Anonymous poster hash: e5571...103 Han maser på meg om operasjon, dersom det blir plagsomt, men å ha to vonde gallesteinsanfall med 6 års mellomrom vil jeg ikke kalle plagsomt. Jeg har dog gallesteiner der NÅ, som enten brytes ned eller kommer ut, men har voltaren liggende. Det vil bli komplikasjoner dersom jeg opererer pga en tilstand i kroppen min,,derfor utsetter jeg alt sånt til det er akutt og man må operere. Jeg lar meg ikke operere "i tilfelle" eller "dersom". Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #18 Skrevet 23. november 2014 Ser du, ts? Gallegangsobstruksjon er ikke noe å tulle med. HAR du virkelig fått påvist gallesteiner? Eller er du bare hjernevasket av alternativbransjen til å tro at du har det?Anonymous poster hash: 6712d...6fa Jeg er så dritt lei av folk som svarer i tråder uten å lese tråden. Anonymous poster hash: 02445...a7b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #19 Skrevet 23. november 2014 Han maser på meg om operasjon, dersom det blir plagsomt, men å ha to vonde gallesteinsanfall med 6 års mellomrom vil jeg ikke kalle plagsomt. Jeg har dog gallesteiner der NÅ, som enten brytes ned eller kommer ut, men har voltaren liggende. Det vil bli komplikasjoner dersom jeg opererer pga en tilstand i kroppen min,,derfor utsetter jeg alt sånt til det er akutt og man må operere. Jeg lar meg ikke operere "i tilfelle" eller "dersom".Anonymous poster hash: 02445...a7b De kan utføre en ERCP om du ikke kan ha invasive inngrep. Da går de gjennom munnen, forbi magesekken og inn gjennom gallegangen og suger ut evt steiner, om de får det til. Ikke alltid dette er vellykket, men kanskje verdt å prøve? Anonymous poster hash: 0fa45...761
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #20 Skrevet 23. november 2014 Jeg er så dritt lei av folk som svarer i tråder uten å lese tråden. Anonymous poster hash: 02445...a7b Nei. Ikke dersom det innebærer blodtap, sprøyter, narkose o.l. Anonymous poster hash: 02445...a7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå