AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har hørt at det kan ta lang tid før man blir gravid etter slutt med P-pillebruk. Jeg vil slutte med de da jeg ønsker meg barn neste år, altså til sommeren hvis det går etter planen og jeg blir gravid. Problemet er mannen. Kan han ikk bruke kondomer? Er det ikke sikker prevensjon? Jeg vil ikke ødelegge kroppen min med piller. Anonymous poster hash: f5c22...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 22. november 2014 #2 Del Skrevet 22. november 2014 Jo, kondomer kan vaere trygt á brukes det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 22. november 2014 #3 Del Skrevet 22. november 2014 Du ødelegger ikke kroppen med p-piller. Det er trygt. Du kan til og med bli gravid mens du går på pillen, om du er uforsiktig nok, så du trenger ikke være redd for å måtte vente lenge med å bli gravid etter p-pillestopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 22. november 2014 #4 Del Skrevet 22. november 2014 Nåja, hvor trygt P-piller er, kan diskuteres. Mange får bivirkninger. Noen uheldige får blodpropp. Og det er slett ikke ukjent at drt kan ta tid før mensen kommer tilbake. Så TS, om du ikke vil bruke P-piller, er det ditt valg. Din mann må da velge mellom sølibat og kondomer. Pessar er en mulighet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. november 2014 #5 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har hørt at det kan ta lang tid før man blir gravid etter slutt med P-pillebruk. Jeg vil slutte med de da jeg ønsker meg barn neste år, altså til sommeren hvis det går etter planen og jeg blir gravid. Problemet er mannen. Kan han ikk bruke kondomer? Er det ikke sikker prevensjon? Jeg vil ikke ødelegge kroppen min med piller.Anonymous poster hash: f5c22...838 Jeg ble gravid under en måned etter at jeg sluttet med p-pillene. Så det er nok svært varierende og individuelt. Tror dere bør søke opp lister etter de ulike prevensjonstypene for å finne ut hvor sikre de ulike typene er i prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #6 Del Skrevet 22. november 2014 Det er du som velger hva du putter i kroppen din. Kondom er helt ok det også.. Anonymous poster hash: ec94b...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 22. november 2014 #7 Del Skrevet 22. november 2014 Nåja, hvor trygt P-piller er, kan diskuteres. Mange får bivirkninger. Noen uheldige får blodpropp. Og det er slett ikke ukjent at drt kan ta tid før mensen kommer tilbake. Så TS, om du ikke vil bruke P-piller, er det ditt valg. Din mann må da velge mellom sølibat og kondomer. Pessar er en mulighet. Det er trygt. Alle medisiner har bivirkninger, men det betyr ikke at man får de. Det er ikke slik at de fleste kvinner får alvorlige bivirkninger som blodpropp akkurat. Sjansen er også mye større for å få det i begynnelsen eller om man begynner og slutter på pilla ofte. Jeg tar 30 mg Provera hver dag (noe som er ganske mye hormoner om du ikke vet hva det er) og jeg har ikke en eneste bivirkning Så jeg tror TS overlever om hun velger å fortsette på pilla jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #8 Del Skrevet 22. november 2014 Skal dere bruke kondomer må dere huske at den skal på i god tid før penis skal inn. Alt for mange tror man kan kose med penis intill vagina uten penetrering, men da risikerer du lystdråper på sammemåte som å hoppe av i svingen. Anonymous poster hash: c90d1...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå