Gå til innhold

Hvordan føles/oppleves implantater i brystene?

aura

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vurderer å gjøre noe med mine manglende bryster. Jeg er naturlig slank, eller tynn om du vil. I alle mine tre graviditeter har brystene mine vært helt ok. Jeg har aldri følt meg så kvinnelig og sexy som da jeg var høygravid.

Etter tre barn på puppen ser det nå ut som det lille som en gang var, nå er helt forsvunnet. Jeg ønsker ikke store pupper, bare litt mer enn ingenting...

Det jeg lurer på er, hvordan er det å leve med implantater?

Fryser dere mer? Klarer dere sove godt, er det ubehagelig?

Og ikke minst, hvordan var det å møte venner og bekjente etter operasjon?

Tenker det må være en utfordring å møte kjente og bekjente? Får man kommentarer? Og hva svarte dere eventuelt da?

Jeg kjenner desverre ingen som har gjort noen operasjoner, håper derfor noen vil dele sine erfaringer med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også ammet tre barn da jeg tok silikon, nesten som å lese om meg selv:-) implantatene mine var ikke så store, 280 gram. Så ingen andre enn mannen min og foreldrene våre vet dette. Har aldri fått spørsmål om jeg har tatt silikon. Jeg brukte pushup før inngrepet og stram soorts bh etter i ganske lang tid. Det føles litt kaldere ut på brystene enn resten av kroppen, og jeg har så lite pupo fra før og tynn hud, at om du kjenner godt etter så khenner du kanten på innlegget. Men jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg har så små bryster at jeg regner med det ville kommet noen kommentarer. Fikk faktisk kommentar senest i går. Jeg har eksperimentert med å gå uten bh, bare for å se hvordan det var. De små brystene jeg har blir allerede flatere av stram bh med innlegg. En mann mente jeg snart var blitt så tynn at jeg kom til å bli borte, samtidig som han tydelig gestikulerte med armene at det var brystene han siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt mine siden januar. Har nesten glemt at de er der! Men du kjenner jo at de er hardere enn vanlige pupper.

Anonymous poster hash: 6610c...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mine i 5 år. Er veldig fornøyd med de, og tenker overhodet ikke over at jeg har de lenger. Fryser ikke mer, sover på magen og lever helt normalt. Det har jeg gjort lenge. Men jeg er ikke tynn. Jeg er normal/lubben. Så jeg har jo mere fett på kroppen.

Jeg tok og silikon etter 2 barn, alltid hatt flotte pupper. Men mistet innholdet etter siste svangerskap. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Anonymous poster hash: ca32a...579
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt mine i 5 år. Er veldig fornøyd med de, og tenker overhodet ikke over at jeg har de lenger. Fryser ikke mer, sover på magen og lever helt normalt. Det har jeg gjort lenge. Men jeg er ikke tynn. Jeg er normal/lubben. Så jeg har jo mere fett på kroppen.

Jeg tok og silikon etter 2 barn, alltid hatt flotte pupper. Men mistet innholdet etter siste svangerskap. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Anonymous poster hash: ca32a...579

Hvorfor mistet du innholdet? Ammet du?

Anonymous poster hash: c7ea1...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg vurderer å gjøre noe med mine manglende bryster. Jeg er naturlig slank, eller tynn om du vil. I alle mine tre graviditeter har brystene mine vært helt ok. Jeg har aldri følt meg så kvinnelig og sexy som da jeg var høygravid.

Etter tre barn på puppen ser det nå ut som det lille som en gang var, nå er helt forsvunnet. Jeg ønsker ikke store pupper, bare litt mer enn ingenting...

Det jeg lurer på er, hvordan er det å leve med implantater?

Fryser dere mer? Klarer dere sove godt, er det ubehagelig?

Og ikke minst, hvordan var det å møte venner og bekjente etter operasjon?

Tenker det må være en utfordring å møte kjente og bekjente? Får man kommentarer? Og hva svarte dere eventuelt da?

Jeg kjenner desverre ingen som har gjort noen operasjoner, håper derfor noen vil dele sine erfaringer med meg!

Ikke noe anderledes enn uten silikon å leve med. Fryser ikke lettere - de blir heller ikke kalde. Kan ikke kjenne at jet har, siden jeg hadde litt bryster fra før av.

Sover helt vanlig, dytter pute litt mer oppunder hodet for å ikke ligge rett på puppene, har ikke hatt de så lenge ;) Ingen andre enn foreldre og kjæreste som vet jeg har det, og ingen andre har spurt heller. Fyll bhn til før operasjon så ser ingen det når du først får større bryster :)

Anonymous poster hash: 6251f...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harde og blir fort kalde. Har hatt i 5 år. Ikke behagelig å sove på magen. Har lite følelse på undersiden av brystene. Jeg vil vurdere andre alternativ når dagen kommer sa det er på tide å skifte.

Anonymous poster hash: e7e99...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordor skulle jeg fryse?? Puppene mine er helt normale. Men så gikk jeg ikke bananas og la inn 500 cc i hver pupp heller da. Jeg ville bare HA pupper, ikke se ut som en wannabe glamourmodell. Jeg sover på magen uten problem og har mere følsomhet i dem nå 9 år etter operasjon enn jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at jeg fryser med dem. Men går jeg ute og kommer inn, tar d lenger tid før brystene blir varme enn resten av kroppen. Samme om jeg spankulerer hjemme i t-skjorte og uten bh. Da føles brystene fort kaldere enn resten av kroppen. Men har som sagt ingenting fra før. Tok i 2011. Merker ikke noe til dem ellers, sover godt på mage. Men ikke la deg presse

Til operasjon pga. Lite gjennomtenkte kommentarer fra andre. Du er sikkert kjempefin!

Endret av Snabeltann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...