AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Del Skrevet 21. november 2014 Det skrives mye om ONS og hvor mange partnere man har hatt her på forumet. Jeg er ingen moralist, men har etterhvert fått noen erfaringer som sikkert ikke er så politisk korrekte. Blant de som har hatt et meget høyt antall partnere er det større sannsynlighet for at de også har psykiske problemer Jeg tror også at dette gjelder spesielt kvinner. Om vi liker det eller ikke, så er fortsatt normene for en kvinne litt strengere enn for en mann. I hvert fall etter mine erfaringer. Så når en dame begynner å dra ned buksen min etter en times bekjentskap, for å gi meg en blow-job, får jeg panikk. Dere har kanskje skjønt hvorfor? For ordens skyld: Jeg er en godt voksen mann, og ville nok reagert anderledes da jeg var i tyveårene. Anonymous poster hash: 59caa...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. november 2014 #2 Del Skrevet 21. november 2014 Akkurat her er det vel du som sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 21. november 2014 #3 Del Skrevet 21. november 2014 Det skrives mye om ONS og hvor mange partnere man har hatt her på forumet. Jeg er ingen moralist, men har etterhvert fått noen erfaringer som sikkert ikke er så politisk korrekte. Blant de som har hatt et meget høyt antall partnere er det større sannsynlighet for at de også har psykiske problemer Jeg tror også at dette gjelder spesielt kvinner. Om vi liker det eller ikke, så er fortsatt normene for en kvinne litt strengere enn for en mann. I hvert fall etter mine erfaringer. Så når en dame begynner å dra ned buksen min etter en times bekjentskap, for å gi meg en blow-job, får jeg panikk. Dere har kanskje skjønt hvorfor? For ordens skyld: Jeg er en godt voksen mann, og ville nok reagert anderledes da jeg var i tyveårene. Anonymous poster hash: 59caa...a99 Hvor har du disse påstandene fra? Kan du vise til noen trovedige kilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 21. november 2014 #4 Del Skrevet 21. november 2014 Hvor mange er et meget høyt antall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #5 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg skrev om mine erfaringer og er ingen forsker. Kom heller med deres egne erfaringer. "Mye" for meg er at en person i statistisk sammenheng er så langt fra gjennomsnittet at oppførselen er helt marginal. Anonymous poster hash: 59caa...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #6 Del Skrevet 21. november 2014 Hvor har du disse påstandene fra? Kan du vise til noen trovedige kilder? Det står jo flere steder inne. Jeg fikk spørsmål i en tråd om hva som feilte meg fordi jeg skrev hvor mange. Anonymous poster hash: 6b5ec...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spektralkatt Skrevet 21. november 2014 #7 Del Skrevet 21. november 2014 tror jeg er for dum, så du må nok gi det inn med teskje.. forstår jeg det sånn at du får panikk om en ukjent kvinne gir deg en blow job, fordi du er redd hun kan ha psykiske problemer? hvorfor får du panikk? er du redd for å "skade henne" ved å delta i slike aktiviteter fordi du tenker hun kanskje er sårbar, eller er du generelt engstelig for å omgåes noen som kan ha psykiske plager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #8 Del Skrevet 21. november 2014 Hvordan blir du kjent med kvinner som etter 1 time gir deg en bj? Møter du dem på butikken liksom? Og før du vet ordet av det (gjerne i køen til kassa) så er buksa nede? Anonymous poster hash: 9dc01...23f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 21. november 2014 #9 Del Skrevet 21. november 2014 Trenger ikke ha psykiske problemer for å ha lyst på sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 21. november 2014 #10 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg sliter psykisk og har ikke telling på hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Men sex hjelper meg å bli glad i en ellers så grå og trist hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #11 Del Skrevet 22. november 2014 tror jeg er for dum, så du må nok gi det inn med teskje.. forstår jeg det sånn at du får panikk om en ukjent kvinne gir deg en blow job, fordi du er redd hun kan ha psykiske problemer? hvorfor får du panikk? er du redd for å "skade henne" ved å delta i slike aktiviteter fordi du tenker hun kanskje er sårbar, eller er du generelt engstelig for å omgåes noen som kan ha psykiske plager? TS her. Godt spørsmål. Jeg er rett og slett redd for å utnytte et hjelpeløst menneske. Noe som i juridisk forstand kan regnes som et overgrep. Generelt er jeg komfortabel med å omgås mennesker som sliter psykisk. Anonymous poster hash: 59caa...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spektralkatt Skrevet 22. november 2014 #12 Del Skrevet 22. november 2014 okey. det var vel egentlig det svaret jeg håpet på, i den grad jeg har noe personlig engasjement i denne tråden. jeg syns det er en fin innstilling du har, i så fall. tenker at det ligger en form for omtanke/empati som ligger til grunn, og at du ikke ønsker å "skade" noen? om det hadde vært det andre alternativet som lå til grunn, så vel,. da tenker jeg at du selv kanskje hadde hatt en del issues. og det hadde blitt helt andre svar.. men den biten legger jeg bort. jeg vet ikke "psykiske problemer" er jo et veldig bredt begrep. for å være ærlig tror jeg ikke jeg kjenner et eneste menneske som ikke sliter med ett eller annet. ( kanskje det sier mer om meg da, haha) men de aller aller fleste menneskene er jo høyst oppegående og lever det vi kaller et normalt liv. med sine sorger og gleder. vi har ulike måter å takle livet på. og seksualiteten vår. det er umulig å kategorisere mennesker på et så tynt grunnlag som "hun gir blowjob etter en time". Det kan være at hun har et usunt forhold til seksualiteten sin. eller det kan like godt være at hun bare hadde lyst. jeg tror du skal ta det helt med ro angående det juridiske. Det skal ganske mye til, alvorlige problemer, før et menneske ikke er ansvarlig for sine egne handlinger. Om du møter et menneske som er så sykt at hun eller han er utilregnelig, tenker jeg at du nok hadde merket det på andre måter, generell oppførsel/framtoning. Så jeg tenker. det du skal bry deg om og tenke på, i denne sammenhengen, er først og fremst deg selv. dine følelser og grenser for hva du syns er greit. det du forteller er faktisk at en person har gått over dine grenser. du har opplevd noe som du blir urolig og bekymret for. selv om du er mann, og at det finnes en illusjon i samfunnet om at menn liksom bare skal glise og være fornøyd og ikke ha noe særlig følelser i forhold til seksualitet, så er det ikke sant. tror jeg. jeg tenker at kanskje du overfører det at du har opplevd et ubehag på at "den andre må være syk" mulig jeg tar feil her. men jeg tenker at for deg, du trenger ikke bekymre deg for denne dama utifra det du har fortalt. det var en frivillig handling fra hennes side. det du trener å tenke på, er å respektere deg selv og dine grenser. Det er lov for deg også, å si nei til seksuelle handlinger, når du ikke er sikker og komfortabel med situasjonen. ikke gå med på å gjøre ting som du sitter og bekymrer deg for i ettertid. det er lov, også for deg, som voksen mann, å si nei, jeg vil bli bedre kjent først. kvinner liker faktisk det. vi respekterer det, og føler oss respektert. ( de fleste, tror jeg. i alle fall min erfaring. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #13 Del Skrevet 22. november 2014 Supert innlegg, sprektralkatt. La meg være litt mer spesifikk: Det finnes kvinner som har en promiskuøs oppførsel overfor menn. Jeg har møtt noen av den sorten, og fellesnevneren er tidligere overgrep. Så hvis man treffer en kvinne som etter en time ønsker å suge deg, så burde det gå opp noen varselslamper. Og jeg spør bare om hva som er "lyst" og hva som er en psykologiske ettervirkninger. Anonymous poster hash: 59caa...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå