Gjest Caia Skrevet 23. juli 2004 #1 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei Noen som har erfaringer fra NKI nettskole, interiørskolen? Vurderer sterkt å begynne på det studiet, men tviler litt pga sparsom info fra NKI studiet. kurs. Noen som har tatt dette ? Hvordan er det å få jobber med "nettutdanning"?? Svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 23. juli 2004 #2 Del Skrevet 23. juli 2004 Har ingen anelse når det gjelder interiør-biten, men tar selv et annet fag via NKI. Det er godtatt som 4.året/utdypning på lærerhøgskolen, og jeg er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 25. juli 2004 #3 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg "går" der. så jeg vet ikke om hvordan det er og få jobb. det eneste når man tar nettutdanning så er man jo alene. det er litt vanskelig og starte opp etter ferier og sånn. sikkert litt lettere hvis man har noen man kan lese sammen med. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå