AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg har i de siste dagene fått en skikkelig kule på magen, og jeg føles skikkelig oppblåst. Men jeg har ikke spist noe usunt og spiser akkurat det jeg pleier å spise. Vanligvis når jeg er oppblåst, går det vekk etter en dag, og så er jeg slank igjen, i hvert fall etter et dobesøk Men nå går jeg også på do som vanlig, men magen går ikke ned igjen... Vekten har til og med økt fra 51-53,5 siden søndag , og den er som regel veldig rett. Noen som aner hva dette kommer av? Antar jo at det bare er vann i kroppen, men det pleier vanligvis å forsvinne samme dag hos meg. Jeg skjønner ingenting. Anonymous poster hash: 698c2...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 20. november 2014 #2 Del Skrevet 20. november 2014 Venter du mens? Jeg blir slik i dagene rett før, og under mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Del Skrevet 20. november 2014 Venter du mens? Jeg blir slik i dagene rett før, og under mens. Nei :/ det er det som er så rart. Jeg blir sånn jeg også, men nå er det bare falsk pms nesten Anonymous poster hash: 698c2...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå