AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg går på antibiotika, og tror jeg har fått soppinfeksjon.. har enda noen dager igjen av kuren. Er det noe poeng i å behandle soppen før jeg er ferdig med antibiotika? Det klør og svir, så vil gjerne bli kvitt det fortest mulig!! Begynte å drikke biola og ta melkesyretabletter i går (IDOFORM) men det er vel helst for forebygging? Anonymous poster hash: 173d9...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Del Skrevet 20. november 2014 Hvis du har fått sopp i underlivet så hjelper ikke biola og idoform, det er for magen. Vent med å behandle til du er ferdig med kuren, om du klarer. Anonymous poster hash: ecd90...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Del Skrevet 20. november 2014 Prøv vivag kapsler, det er egentlig forebyggende men kan lindre. Anonymous poster hash: 9cb1e...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Del Skrevet 20. november 2014 Spis hvitløk og prøv å unngå sukker og raske karbohydrater. Anonymous poster hash: 9067b...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå