Gå til innhold

Vondt i hele kroppen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en betennelse i kroppen, og har fått antibiotika mot denne. Første dagen var jeg ekstremt kvalm med oppkast/diare og svimmel, og hadde ekstrem hodepine. 40 i feber. Har tatt 5 tabeletter til nå (skal ta 3 daglig). Nå er jeg ikke så veldig kvalm lenger, og har ikke oppkast eller diare. Men jeg har fortsatt den ekstreme hodepinen, spesielt når jeg reiser meg. Feberen har heldigvis sunket litt, men ligger fortsatt på rundt 38 + -.

Det som er verst nå er at jeg har veldig vondt i hele kroppen. Alle kroppsdeler føles ut som de er ekstremt støle.. Helt fra under føttene til nakken. Eneste stedet jeg ikke har den følelsen er i fingrene og ansiktet. I natt brukte jeg nok over 1 minutt bare på å snu meg i senga. Det å reise seg opp er et skikkelig tiltak, og når jeg først har kommet meg på bena så verker hodet noe ekstremt.. Kjenner også at jeg har begynt å få litt vondt i halsen, og susing i ørene.. (er verken øre eller halsbetennelse jeg har, eller får pencilin mot)

Er dette normalt? At man blir så støl i hele kroppen? Var ikke slik før jeg begynte på kuren, skulle nå tro at det skulle bedres?

Mvh. jente 22 år

Anonymous poster hash: d71fd...a7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det lite informasjon. Hva slags betennelse/infeksjon har du?

Drikker du nok? Hodepine er klassisk beskjed om dehydrering, og det er viktig å få i seg nok væske når du svetter og har feber. Selv om du kaster opp, så klarer kroppen å la noe væske passere.

Det er ganske vanlig å reagere slik du gjør om du har en større/intens infeksjon i kroppen, da AB bekjemper bakterier vil det frigi bla toksiner og døde celler som igjen skaper stølhet, verk ol

Anonymous poster hash: cb6c9...aa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...