AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg er utrolig langt nede for tiden. Jeg har vært deprimert før og trodde det var noe som hørte min kjipe fortid til, men nå har jeg altså havnet der igjen. Jeg har ingen livsglede. Jeg hater jobben min og har ingen venner eller familie i byen jeg bor i, så det blir til at jeg piner meg gjennom jobbdagen for så å legge meg på sofaen og se en eller annen tv-serie til jeg må legge meg. Det eneste som stopper meg fra å ta en overdose med piller akkurat nå er kjæresten min. Dessverre bor han såpass langt unna meg at vi sees altfor sjeldent, noe som bidrar til at jeg føler meg ufattelig ensom. Det verste av alt er at jeg ikke har noen å snakke med om dette. Jeg er jo alene her, og kommer aldri til å plage min kjære med dette. Er livredd for at han skal se på meg som en byrde og gjøre det slutt. Jeg vil være solen i livet hans, ikke en tung regnsky. Psykolog kommer heller ikke på tale. Jeg trenger ikke å bli analysert - been there done that. Jeg vil bare at noen skal holde rundt meg og trøste meg når jeg gråter. Virkelig bry seg. Blir sprø av å føle meg så alene med alt dette. Har mest lyst til å si opp jobben og bare sove. Bare når jeg sover slipper jeg unna dette tankekaoset. Det er et helvete å komme seg opp av sengen om morgenen når man vet at det eneste som venter en er en elendig betalt møkkajobb, og så enda mer hulking på sofaen alene. Beklager negativiteten. Jeg var bare nødt til å få dette ut. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 67fbd...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Del Skrevet 20. november 2014 Begynn å trene med andre mennesker. Det funker å trene mot depresjon faktisk, det gjorde det for meg selv om jeg ikke trodde det i begynnelsen. Anonymous poster hash: 92999...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå