AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Del Skrevet 19. november 2014 Hei. Lurer på om det er noen her på forumet som har opplevd det samme som meg, og som kanskje vet hva det kan være. Den siste uken har jeg hatt smerter i eggstokkene når jeg er på do. Jeg prøver å presse, men får bare veldig vondt i eggstokkene. Tidligere i kveld fikk jeg helt plutselig sterke, stikkende smerter på høyre og venstre side av magen og ryggen. Jeg trodde jeg måtte veldig på do, så gikk på do, men der kom ingenting. Bare de stikkende smertene og eggstokksmertene. Det ga seg etter 5-10 min. Jeg har ikke opplevd dette før, er 21 år. Mensen venter jeg i neste uke, så vet at det kan være i sammeheng med det at jeg har smerter, men som sagt har jeg aldri opplevd slike smerter før, så jeg tenker i andre baner enn PMS/menssmerter. Vet ikke om dette har noe å si, men jeg begynte på soppkur (Canesten) forrige mandag. Tok en engangsdose og har brukt kremen etterpå. Har ikke merket at soppen er borte heller. Og jeg tok en angrepille for litt over 2 uker siden. Kanskje bare de nedre regionene mine er sint på meg? Hehe Vel, dette er uansett plagsomt, og jeg begynner likevel å bekymre meg litt. Skal ringe i legen i morgen, prøver å ikke feige ut, selv om jeg virkelig hater å gå til legen, men ville bare høre her om noen vet hva det kan være Takk. Anonymous poster hash: 68fde...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Del Skrevet 19. november 2014 Pleier å ha slike type smerter og stikking som du beskriver, men det er på grunn av cyster på eggstokkene. Anonymous poster hash: 7ab9b...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Del Skrevet 20. november 2014 Oi, cyster har jeg faktisk ikke tenkt på. Tenkt på nesten alle andre mulige greier det kan være, men ikke det. Er det farlig? Hva gjør man med de? TS. Anonymous poster hash: 68fde...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Del Skrevet 20. november 2014 Ikke direkte farlig nei, men det varierer jo fra person til person hvor "hardt" angrepet man er/blir. Det er ikke så mye å gjøre med de heller. Om det blir riktig alvorlig må eggstokkene opereres ut, men det er vel egentlig ganske sjeldent. Anonymous poster hash: 7ab9b...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #5 Del Skrevet 20. november 2014 Angrepillen kan forårsaker slike smerter noen uker etter. Cyster kan også gjøre det. Cyster er ikke farlig, og 99% av de som er rammet lever normalt med det. Noen må operere bort cystene, men da skal det være veldig alvorlig. Sjeldent hele eggstokker blir fjernet. I ditt tilfelle høres det ut som en kombinasjon mellom angrepillen og eggløsning som skjer. Anonymous poster hash: 9aa99...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #6 Del Skrevet 20. november 2014 Ta en gravi-test. Hvis smertene ikke gir seg, dra til legen. Anonymous poster hash: 208a3...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #7 Del Skrevet 20. november 2014 Takk for alle svar Skal komme meg til legen snart, og muligens ta en graviditetstest. Håper angrepillen gjorde jobben sin, selv om det kanskje er den som nå gir meg smerter. Anonymous poster hash: 68fde...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 20. november 2014 #8 Del Skrevet 20. november 2014 Hvis du har tatt angrepille, så har du vel også hatt ubeskyttet sex. Jeg tenker umiddelbart at du det kan være en betennelse i underlivet. Det kan man blant annet få av klamydia. Og om det er en infeksjon som gir smerter, så er den i så fall ganske sterk, og da bør den slås tilbake raskt så du ikke får varige skader på egglederne. Men gitt at du vet at sexpartneren er sykdomsfri, så trenger du ikke bekymre deg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå