AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Del Skrevet 19. november 2014 Skammer meg over rumpa mi, virkelig. Er ikke noe trolletråd dette her. En reelt problem for meg. Saken er at gjennom tidene har det vært blemmer/sår som jeg har tatt av skorpene på. Og jeg har jo fått kjempe mange stygge stygge arr. Jeg har ellers en veldig fin kropp, men denne rumpa setter en virkelig demper for meg. En kjæreste vil jo selvfølgelig se rumpa til dama si. Jeg har aldri latt han se den, sier bare at jeg er flau pga den er svær. Jeg veit, ganske teit unnskyldning. Finnes det noe jeg kan fikse rumpa mi med? Krem osv? Uff...Anonymous poster hash: 7d7aa...37a Anonymous poster hash: 294b7...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Del Skrevet 20. november 2014 Spørs på arrene, men fillers kanskje - eller laser? Ring en klinikk.. kan anbefale Akademiklinikken Anonymous poster hash: a20ae...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Del Skrevet 20. november 2014 Noen andre?Anonymous poster hash: 294b7...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Del Skrevet 20. november 2014 Har fått celluliter under rumpa etter jeg begynte på p-piller.. hater å gå i bikini. Liker ikke rumpa mi Anonymous poster hash: ac748...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. november 2014 #5 Del Skrevet 20. november 2014 Tror nok at du her må fikse din egen selvtillit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå