Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #1 Del Skrevet 22. juli 2004 Min sønn er nettopp fylt ni år...han kan ikke klokken,og er heller ikke særlig interessert i å lære den...han begynte å kunne den for et halvt år siden ,men det han da lærte er glemt!! Når er det vanlig at barn lærer seg klokken...er han sent ute med dette,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alisia Skrevet 22. juli 2004 #2 Del Skrevet 22. juli 2004 Min datter på 10 år kan heller ikke klokken helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Far til 2 Skrevet 22. juli 2004 #3 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg har et barn i samme aldersgruppe. Barna lærer klokken på skolen (matte timene ??). Iflg læreren er det STORE forskjeller når det gjelder kompetansen til elevene mht å lære hva klokken er. Jeg tror ikke det er noen krise. Noen positive situasjoner hvor det å lære klokken er viktig kan være det som skal til. Far til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #4 Del Skrevet 22. juli 2004 Ikke bekymre deg. Jeg har en datter på 16 år, hun kan bare klokken digitalt. Mest fordi hun har lært seg klokken vie pc, mobil osv. Tror nok hun med litt kosentrasjon skjønner hva klokken er med tall også, men hun blir alltid litt usikker. Alikevel..hun rekker det hun skal...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. juli 2004 #5 Del Skrevet 22. juli 2004 Min sønn på 9 vil heller ikke lære klokken. Men jeg regner med at det kommer en dag han ønsker det selv. Før det orker jeg ikke bekymre meg for det. Mellomste lærte den før han begynte på skolen, men det var fordi han spurte halve dagen hva klokken var. Han ønsket rett og slett å lære den. Noen ønsker å lære klokken tidlig, og andre seinere. Sånn er det med alle ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #6 Del Skrevet 22. juli 2004 Min "unge" på 17 er fortsatt ikke helt sikker på rekkefølgen av månedene og nummereringen av dem H*n klarer seg veldig bra, er litt flau for dette, men nå sitter det snart.... Ikke vær bekymra - noen unger lærer det fort, andre sent. De kommer til å lære det de oppdager at de har bruk for når de er sammen med andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 22. juli 2004 #7 Del Skrevet 22. juli 2004 Unger er så forskjellige. Men dette synes jeg er viktig å kunne, og flere kunne kanskje bruke mer tid på å lære ungene sine dette. Det er jo litt flaut å ikke kunne det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå