AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Del Skrevet 19. november 2014 Prøver på dette forumet også da tråden gjerne passer bedre her. Noen her som har en borderline diagnose og har barn? Hvordan takler dere det? Hva behandling får dere? Anonymous poster hash: 7f08f...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har valgt å ikke få barn. Om man får barn bør man i alle fall ha hatt en omfattende behandling først (og helst også mens barnet vokser opp) så man er klar over hva tilknytning (trygg og de tre typene av utrygg) er, så man kan fokusere på at barnet ikke arver relasjonsvanskene. Man bør også ha en betydelig selvinnsikt og en stabil partner. Anonymous poster hash: 9d114...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har også valgt å ikke få barn. Hverdagen er for ustabil rett og slett. Inntil videre. Nå går jeg til behandling og jobber med meg selv, og har noen år før det er for sent. Så kanskje jeg kan før jeg er for gammel. Men så lenge hverdagen er slik så lar jeg være. Syns det er egoistisk å få barn når man har så mye problemer selv.Anonymous poster hash: 02e59...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Del Skrevet 19. november 2014 bump Anonymous poster hash: 7f08f...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #5 Del Skrevet 19. november 2014 Hadde jeg blitt gravid nå ville jeg tatt abort eller adopsjon, jeg vil ikke påføre barnet mitt min smerte. Anonymous poster hash: ee73a...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har hatt/har borderline PF, ble gikk i behandling i mange år. Under behandlingen ble jeg gravid. Tok abort. Nå er jeg klar for å få barn, siden diagnosen ikke lenger påvirker livskvaliteten min eller til min samober. Anonymous poster hash: 10c48...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #7 Del Skrevet 19. november 2014 Min mor fikk den diagnosen. Hun har mange barn da.... Barndommen var ikke så lett og hun ble meldt til barnevernet et par ganger. Anonymous poster hash: 575b7...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #8 Del Skrevet 20. november 2014 Min mor fikk den diagnosen. Hun har mange barn da.... Barndommen var ikke så lett og hun ble meldt til barnevernet et par ganger. Anonymous poster hash: 575b7...be3 Hvordan forholdt hun seg til sykdommen? Og hvor var far i bildet? Anonymous poster hash: 7f08f...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #9 Del Skrevet 20. november 2014 En i familien har barn med en dame som har borderline. Det har ikke vært noen dans på roser (de er skilt) og barnet har utviklet store atferdsproblemer og sliter ut alle rundt seg. Anonymous poster hash: d5881...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå