AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har nå ligget med feber siden mandag med alt i fra 37,7 til nåværende tidspunkt 39 grader. Min normale temperatur er 36,8 og holder på å smelte vekk. Jeg har ingen andre "plager" som tilsier at jeg skal ha feber, ikke forkjølt, ikke vondt i magen (sulten, ja men det er fordi jeg har spist sinnsykt lite de siste to døgnene) - men jeg drikker helt passe rundt 2 liter dog er det betraktelig mindre mengde kontra hva jeg pleier å få i meg i løpet av en dag. Jeg ligger på hybelen og har ingen jeg bor med som kan gjøre en "vurdering" så jeg er litt rådvill. Burde jeg vente enda litt til med å kontakter lege eller burde jeg hive meg på tlf? Har også to eksamener neste uke som henger i tynn tråd og det er ikke annet enn kjempefrustrerende.. Hvis det er relevant er jeg rundt 58kg, 161cm, 20 år og jente Anonymous poster hash: a76e9...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Del Skrevet 19. november 2014 I slike tilfeller ringer man legevakten og spør om råd. Anonymous poster hash: 37600...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. november 2014 #3 Del Skrevet 19. november 2014 Om du svetter, betyr det at feberen er på vei ned... Jeg hadde 40 i feber (blodforgiftning) og var ubeskrivelig varm når feberen begynte å gå ned. Paracet skal være med på å senke feber. Men siden det har vart såpass lenge ville jeg ha kontaktet lege. Bra du er flink til å få i deg væske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Del Skrevet 19. november 2014 Er det ikke bare 3 dager du har hatt feber da...? Anonymous poster hash: c74a7...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. november 2014 #5 Del Skrevet 19. november 2014 Hvis du føler deg veldig plaget så ringer du legen og spør:) der vil du nok enten få en anbefaling i å fortsette med febernedsettende og se det an et par dager eller å komme inn for en sjekk. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå