Gå til innhold

Erfaring med barnemark?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror sønnen min kan ha fått dette.. Tar gjerne mot tips til hvordan jeg kan få sjekket hva det er!

Anonymous poster hash: 16fad...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror sønnen min kan ha fått dette.. Tar gjerne mot tips til hvordan jeg kan få sjekket hva det er!

Hvorfor tror du det? Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: b2bce...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år. Mye vondt i magen om dagen. Særlig om natten. Klør i rompa. Uvel, kastet opp en dag. Rastløs/urolig i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år. Mye vondt i magen om dagen. Særlig om natten. Klør i rompa. Uvel, kastet opp en dag. Rastløs/urolig i kroppen.

Ta med til legen imorgen, blir bra med sjekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert flere typer mark. Men kan være lurt å sjekke hos legen. Om barnet har mark, vil det også synes i avføringen. Spolorm fjernes enkelt ved en tablettkur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se etter han har vært på do. De er må og hvite. Du vil nok også kunne se de hvis du ser på anus og åpner opp litt/ber han om å trykke litt. Medisin fåes på apoteket. Hvis det ikke er det så må du nok til legen for å finne ut hva som er gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste barn får mark en eller annen gang siden det sprer seg så fort. Ett barn kan jo i teorien smitte hele barnehagen! Har hatt barnemark selv, to ganger, og jeg opplevde aldri å ha vondt eller å bli dårlig.. Men det klødde innmari mye!! Hele familien må behandles dersom en av dere har det, men det er bare en tabelettkur :) Veldig enkelt å bli kvitt det, heldigvis :)

Anonymous poster hash: 259d6...ee0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...