AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Del Skrevet 18. november 2014 Tror sønnen min kan ha fått dette.. Tar gjerne mot tips til hvordan jeg kan få sjekket hva det er!Anonymous poster hash: 16fad...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Del Skrevet 18. november 2014 Tror sønnen min kan ha fått dette.. Tar gjerne mot tips til hvordan jeg kan få sjekket hva det er!Anonymous poster hash: 16fad...16b Hvorfor tror du det? Hvor gammel er han?Anonymous poster hash: b2bce...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Del Skrevet 18. november 2014 4 år. Mye vondt i magen om dagen. Særlig om natten. Klør i rompa. Uvel, kastet opp en dag. Rastløs/urolig i kroppen.Anonymous poster hash: 16fad...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 18. november 2014 #4 Del Skrevet 18. november 2014 4 år. Mye vondt i magen om dagen. Særlig om natten. Klør i rompa. Uvel, kastet opp en dag. Rastløs/urolig i kroppen.Anonymous poster hash: 16fad...16b Ta med til legen imorgen, blir bra med sjekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
memi Skrevet 18. november 2014 #5 Del Skrevet 18. november 2014 Det finnes sikkert flere typer mark. Men kan være lurt å sjekke hos legen. Om barnet har mark, vil det også synes i avføringen. Spolorm fjernes enkelt ved en tablettkur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 18. november 2014 #6 Del Skrevet 18. november 2014 Det er bare å se etter han har vært på do. De er må og hvite. Du vil nok også kunne se de hvis du ser på anus og åpner opp litt/ber han om å trykke litt. Medisin fåes på apoteket. Hvis det ikke er det så må du nok til legen for å finne ut hva som er gale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #7 Del Skrevet 18. november 2014 De fleste barn får mark en eller annen gang siden det sprer seg så fort. Ett barn kan jo i teorien smitte hele barnehagen! Har hatt barnemark selv, to ganger, og jeg opplevde aldri å ha vondt eller å bli dårlig.. Men det klødde innmari mye!! Hele familien må behandles dersom en av dere har det, men det er bare en tabelettkur Veldig enkelt å bli kvitt det, heldigvis Anonymous poster hash: 259d6...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå