Gå til innhold

Bo i New York?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså byrået er internasjonal, men det er ikke de jeg er modell for. Selv om det er internasjonalt, skal jeg registrere meg i New york som vil si at bare får oppdrag der. Jeg får oppdrag av arbeidsplasser i New York.

Anonymous poster hash: ac798...01d

Hvilket byrå er dette? Og hva mener du egentlig når du skriver at du har hatt kontakt med noen som jobber der og er ganske sikker på at du kommer inn? Et seriøst byrå burde ha gitt deg informasjonen du ber om her.

Du får hverken H-1B3 visa eller O visa uten et byrå som sponser deg, erfaring og bevis for at du faktisk kommer til å tjene bra som modell.

Byrået står som arbeidsgiver på visapapirene ditt, så det er det du eventuelt "er modell for."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å svare på noe helt annet:

Det går helt fint å leie en leilighet i 2 mnd, men det er ULOVLIG for mindre enn 30 dager. Dvs at det er svært mange såkalte scams, og veldig mange blir lurt. I tillegg til loven som forbyr utleie for mindre enn 30 dager, er det også mange bygninger som har egne regler igjen. Generelt er de lokale i beste fall skeptiske, i verste fall dritsure på alle som leier ut og leier.

Dessverre aner jeg ikke hvor man finner de lovlige og reelle leilighetene, så det får du ta opp med Google. Eventuelt spør på New York City Travel Forum på tripadvisor.com. Der er det ekstremt mange hjelpsomme lokale folk.

Anonymous poster hash: 44787...d94
Skrevet

Vet ikke om jeg misforstår nå, men jeg oppfatter at du ikke har hatt noen modelloppdrag hittil.

Sjansen for at et modellbyrå i new york sender en helt uerfaren jente som ikke har portfolio en gang til magasin-shoot er vel heller mikroskopisk.

Hvis du vil ha oppdra i NY må du ha erfaring. Og ha noe å vise til. Start nå her i Norge.

Anonymous poster hash: 15c3f...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...