Gå til innhold

Tone ditten, Tone datten


detnytter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår godt at folk liker henne, men selv har jeg fått helt avsmak på henne. Er drittlei av at hun er overalt! Men mannen er fin, da :fnise: Beklager avsporing

Du må huske på at det ikke er Tone som lager artikler om seg selv, det er vel meida som snapper om alt. Synes det var en utrolig uting når de møtte opp i kirken og tok bilder av dem under dåpen. Kan de ikke få ha noe i fred? Håper de fikk en fin dåpsfeiring tross alt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg det er mye mer betenkelig at hun havner både på NRK lørdagsrevyen og TV2 nyhetskanalen akkurat rundt lansering av ny plate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske på at det ikke er Tone som lager artikler om seg selv, det er vel meida som snapper om alt. Synes det var en utrolig uting når de møtte opp i kirken og tok bilder av dem under dåpen. Kan de ikke få ha noe i fred? Håper de fikk en fin dåpsfeiring tross alt :)

Det forstår jeg, og jeg skylder ikke på henne for at hun er overalt. Er bare lei hele greien. Forsåvidt enig med deg i det om dåpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Du må huske på at det ikke er Tone som lager artikler om seg selv, det er vel meida som snapper om alt. Synes det var en utrolig uting når de møtte opp i kirken og tok bilder av dem under dåpen. Kan de ikke få ha noe i fred? Håper de fikk en fin dåpsfeiring tross alt :)

Skjønner hva du mener, men jeg klarer likevel ikke helt å synes synd på henne. Kan ikke komme på en eneste norsk kjendis som med viten og vilje stikker seg mer frem enn akkurat henne. Poenget er at dette har hun lagt opp til selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men jeg klarer likevel ikke helt å synes synd på henne. Kan ikke komme på en eneste norsk kjendis som med viten og vilje stikker seg mer frem enn akkurat henne. Poenget er at dette har hun lagt opp til selv.

Ja hun er litt pr kåt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Skjønner hva du mener, men jeg klarer likevel ikke helt å synes synd på henne. Kan ikke komme på en eneste norsk kjendis som med viten og vilje stikker seg mer frem enn akkurat henne. Poenget er at dette har hun lagt opp til selv.

Synes det er greit å ikke dømme folk ut ifra det media viser. Det er ikke min oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Men er hun virkelig så interessant for den moteinteresserte delen av befolkningen at hun trenger å omtales for alt hva hun har på seg?

Husk at Norge har ikke så fryktelig mange å ta av. Tone er vanlig søt og folket liker henne men...det er grenser for hvor lenge folk husker henne, hun skaper vel ikke så mye nytt? Eller har hun gjort mye siden Idol? Kanskje det er nok å lage musikk men har ikke fått med meg noen nye hits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...