Gå til innhold

Tone ditten, Tone datten

detnytter

Anbefalte innlegg

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23338165/tone-damli-straalte-i-eksklusiv-designerkjole-paa-julekonsert

Jeg undrer meg over hvorfor Tone Damli omtales så mye på minmote-sida? Det er en artikkel om henne med jevne mellomrom, uten at jeg kan skjønne hvorfor hun får så ekstremt mye oppmerksomhet. Ikke har hun høye salgstall og hun er jo først og fremst en medieskapt kjendis. Hvorfor?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi hun er pen, gjør mye utav seg, folk liker å lese om henne og gir sidene klikk, og folk kjøper klærne hun har på seg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er pen, gjør mye utav seg, folk liker å lese om henne og gir sidene klikk, og folk kjøper klærne hun har på seg :)

Så ofte som hun omtales på minmote-side skulle man tro det ikke fantes andre pene, kvinnelige kjendiser i Norge.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er nå bare den hun er.

Men er hun virkelig så interessant for den moteinteresserte delen av befolkningen at hun trenger å omtales for alt hva hun har på seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er hun virkelig så interessant for den moteinteresserte delen av befolkningen at hun trenger å omtales for alt hva hun har på seg?

Aner ikke, jeg følger ikke så godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Skjønner hva du mener og har aldri skjønt hvorfor hun er blitt så stor kjendis. Leser aldri artikler om henne. Kunne ikke ha brydd meg mindre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, folkelig, lett gjenkjennelig. I tillegg kler hun seg bra. Dette gjør at folk klikker seg inn, og når folk klikker seg inn, kommer det flere artikler. Hun er jo en flott dame :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun et pen og hun har flinke stylister som kler henne pent.

Ergo passer hun helt fint på VG sine minmote sider. Det er ikke akkurat Vouge da ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel den kvinnelige norske kjendisen som etter jeg har forstått er den mest interessante i forhold til slike ting. Hun holder jo på med flere ulike prosjekter og folk er interessert i hva Tone gjør. Mulig hun er en mediaskapt kjendis, men hun jobber hardt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange moteintr som leser minmote.no?

Hehe, det er jo et godt poeng :) Er ikke akkurat skjerfknuter som er det motebevisste folk interesserer seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange moteintr som leser minmote.no?

Hehe, neppe. Men de har dem vel kanskje som målgruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at folk liker henne, men selv har jeg fått helt avsmak på henne. Er drittlei av at hun er overalt! Men mannen er fin, da :fnise: Beklager avsporing

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikler om Tone genererer vel flere lesere, så jeg antar at det er derfor media skriver alt de kommer over om henne. Inntekt/penger er som regel motivasjonen for media (- og de fleste andre). Tviler egentlig på at de synes det er særlig interessant å skrive alle disse artiklene om henne selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre kjendisene har ikke så lyst å bli skrevet så mye om, men det vil Tone, så derfor blir det mye bilder og jatt om henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at folk liker henne, men selv har jeg fått helt avsmak på henne. Er drittlei av at hun er overalt! Men mannen er fin, da :fnise: Beklager avsporing

Syns du virkelig det? Syns Tone aldri har hatt noen fin mann jeg.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Er litt lei Tone jeg også, men er enda mer lei av at en viss bimbo dukker opp overalt! Skal ikke nevne navn siden jeg får så mye hets av hennes fans da, men dere vet sikkert hvem jeg mener. :P Heller Tone dobbelt så mange steder enn Norges største bimbo for å si det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...