AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Del Skrevet 18. november 2014 Kan man bli småsvimmel av stramme og smertefulle nakkesmerter? Anonymous poster hash: cba0f...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Del Skrevet 18. november 2014 Ja Anonymous poster hash: c4f8d...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. november 2014 #3 Del Skrevet 18. november 2014 Ja, absolutt! jeg har hatt god hjelp av kiropraktor til slike problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 19. november 2014 #4 Del Skrevet 19. november 2014 ikke uvanlig å vli svimmel og få vondt i hode av stramme muskler i nakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvefrøken Skrevet 19. november 2014 #5 Del Skrevet 19. november 2014 Definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Del Skrevet 19. november 2014 Ja, når du har veldig stramme nakkemuskler blir ikke blodtilgangen like effektiv, noe som kan føre til svimmelhet. Helt normalt, men ubehagelig.Anonymous poster hash: 6d3c5...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #7 Del Skrevet 19. november 2014 Woow... jeg har jo slitt med dette lenge. Altså med svimmelhet, og jeg har alltid vondt i nakke musklene og stramme muskler rundt hele området der generelt (jobber på pc opptill 10 timer om dagen) Anonymous poster hash: 8b2e1...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 19. november 2014 #8 Del Skrevet 19. november 2014 Jada, har slitt mye med det selv. For min del hjelper det mye med bevegelse, særlig skogturer. Jevnlig massasje har også god effekt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå