AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Del Skrevet 17. november 2014 Oppdaget for ca. én uke siden at jeg hadde fått blåmerker på ryggraden og skulderbladene. Har verken falt eller slått meg, så syns det er litt merkelig at jeg har fått blåmerker. Noen som vet hva dette kan være? Mest sannsynlig er det nok ingenting, men greit å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: fe461...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Del Skrevet 17. november 2014 Dunket borti veggen ol når du sover? Anonymous poster hash: 24c0e...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 17. november 2014 #3 Del Skrevet 17. november 2014 Er du veldig tynn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Del Skrevet 19. november 2014 Kan være at når du sitter, så sitter du ikke helt rett.. Og så gnisser ryggradem mot stolen. det skjer med meg hele tidenAnonymous poster hash: 08427...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 19. november 2014 #5 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg dulter borti ting hele tiden og har som oftest mye blåmerker på armene og beina, mange ganger har jeg oppdaget blåmerker jeg ikke skjønner hvordan jeg har fått fordi jeg helt har glemt at jeg enten gikk på en hylle eller et bord. Men med blåmerker spesifikt på ryggraden, ville jeg tro at du er litt spinkel og har sittet på en stol med hard eller ujevn rygg og da får huden mellom stolen og ryggraden litt juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 19. november 2014 #6 Del Skrevet 19. november 2014 Har du trent og ligget på et hardt underlag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 19. november 2014 #7 Del Skrevet 19. november 2014 Har du trent og ligget på et hardt underlag kanskje? Godt forslag, situps eller lignende på hardt underlag kan gi jo samme typen blåmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå