AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg (og samboer) har slurvet litt med p-ringen denne perioden, det vil si den ikke ble satt inn før i underkant av 2 uker etter mensen. Jeg tok ut ringen idag etter å ha hatt den i, i nesten 4 uker. Men jeg er usikker på om ringen har hatt noen funksjon med tanke på at den ble satt inn såpass sent, og ville den klart å forhindre mensen når den ble satt inn 2 uker etter mens? Jeg tenker såklart at jeg kan være gravid, da jeg har vært ekstremt trøtt i det siste, altså at jeg må sove igjen kun et par timer etter 10 timer med søvn. Dette er svært unormalt for meg. Så er det noen snille her som har noen erfaringer med p-ring bruk og evnt. graviditet ved/etter bruk av denne?Anonymous poster hash: 7073d...bc6
La Luna Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Er jo bare å ta en test, det. Ingen som kan svare på om du rakk å ha eggløsning før du satte inn p-ringen eller ikke.
Baibiii Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg ble gravid MED ENGANG JEG GLEMTE å sette inn ny!! Samme dagen ifølge UL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå