nyibergen94J Skrevet 17. november 2014 #1 Del Skrevet 17. november 2014 Hei jeg er en jente på 20 år som gjerne vil bli kjent med flere folk mellom 20 - 28 år. Jeg har bodd i byen siden januar så er vell påtide å make friends :-p ta kontakt! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 17. november 2014 #2 Del Skrevet 17. november 2014 Interesser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #3 Del Skrevet 17. november 2014 Jenter eller gutter? Anonymous poster hash: 66da4...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hk45 Skrevet 17. november 2014 #4 Del Skrevet 17. november 2014 hva Interesser har du ? :-) mvh. gutt 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 17. november 2014 #5 Del Skrevet 17. november 2014 Bare å ta kontakt:) Flyttet til Bergen i høst og elsker det og bli kjent med nye mennesker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 18. november 2014 #6 Del Skrevet 18. november 2014 Du kan sende meg pm hvis du vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ledah Skrevet 20. november 2014 #7 Del Skrevet 20. november 2014 Hei, Jeg er en blig og hyggelig jente på 28 år som er bosatt i Bergen. Vil gjerne utvide nettverket mitt og få nye venninner her Liker å reise, trene, være med familie og venner, gå på kafè, interiør, spille golf, kjøre MC. Hadde vært hyggelig om vi var en liten gjeng som møttes og fant på ting Send meg gjerne en PM! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 20. november 2014 #8 Del Skrevet 20. november 2014 Hei, Jeg er en blig og hyggelig jente på 28 år som er bosatt i Bergen. Vil gjerne utvide nettverket mitt og få nye venninner her Liker å reise, trene, være med familie og venner, gå på kafè, interiør, spille golf, kjøre MC. Hadde vært hyggelig om vi var en liten gjeng som møttes og fant på ting Send meg gjerne en PM! Oh-lala!!! Er du single. Bor ikke i Bergen, men kan flytte på meg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibergen94J Skrevet 20. november 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 20. november 2014 Hei, Jeg er en blig og hyggelig jente på 28 år som er bosatt i Bergen. Vil gjerne utvide nettverket mitt og få nye venninner her Liker å reise, trene, være med familie og venner, gå på kafè, interiør, spille golf, kjøre MC. Hadde vært hyggelig om vi var en liten gjeng som møttes og fant på ting Send meg gjerne en PM! Vi har en del samme interesser skal ta MC lappen om et eller to år :-) Ja dt hadde vært morsomt å fixe en liten gjeng :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ledah Skrevet 25. november 2014 #10 Del Skrevet 25. november 2014 Så gøy :D Vi har en del samme interesser skal ta MC lappen om et eller to år :-) Ja dt hadde vært morsomt å fixe en liten gjeng :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå