Gå til innhold

Hvilken bruker vil du helst se bilde av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Winza skrev:

Fordi du er redd for å bli gjenkjent?

Av flere årsaker. For det første så vil nok ikke barna eller kjæresten min sette pris på det,  for det andre så vil jeg ikke bli gjenkjent ( liker å være anonym når jeg sitter her inne å diskuterer), og jeg har en dryss med argumenter, men post dem som vil :) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ilsep
2 timer siden, Marina234 skrev:

Av flere årsaker. For det første så vil nok ikke barna eller kjæresten min sette pris på det,  for det andre så vil jeg ikke bli gjenkjent ( liker å være anonym når jeg sitter her inne å diskuterer), og jeg har en dryss med argumenter, men post dem som vil :) .

Det er nok det aller beste 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ilsep skrev:

Det er nok det aller beste 👍

Enig. :) . Det andre kan føre problemer med seg, utifra hva jeg ser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, Marina234 skrev:

Av flere årsaker. For det første så vil nok ikke barna eller kjæresten min sette pris på det,  for det andre så vil jeg ikke bli gjenkjent ( liker å være anonym når jeg sitter her inne å diskuterer), og jeg har en dryss med argumenter, men post dem som vil :) .

Hvis man deler mye personlig på kg så skjønner jeg at man er redd for å bli gjenkjent :) Jeg har dog aldri blitt gjenkjent, kanskje jeg bare er heldig 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Hvis man deler mye personlig på kg så skjønner jeg at man er redd for å bli gjenkjent :) Jeg har dog aldri blitt gjenkjent, kanskje jeg bare er heldig 😛 

Samme her. Har ikke opplevd å bli gjenkjent her inne.  Men deler man ansiktbilde av seg selv er risikoen for å bli gjenkjent absolutt tilstede. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

23 timer siden, NancyDrew skrev:

Nysgjerrig på @Horten Market

Takk for interessen :), men samfunnet har dessverre blitt slik at ytringer av den typen jeg kommer med på forumet, kan få sosiale og yrkesmessige konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 3 uker senere...
Frøkenfryden skrev (23 minutter siden):

Lurer også på ham. Sikkert like tøff som profilbildet🙂

Jeg har lagt ut bilde på kg før men nå så er jeg ikke komfortabel med det lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har lagt ut bilde på kg før men nå så er jeg ikke komfortabel med det lenger

Skjønner jeg godt. Samme her Cid. Vi har det jo fint sammen her alle mann , lykkelig uvitende om fjes🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de heldige som vet hvordan Cids hyggelige ansikt ser ut. :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg er en av de heldige som vet hvordan Cids hyggelige ansikt ser ut. :) 

Og vi alle vet hvordan du ser ut 😄 (profilbildet altså :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Egentlig ingen, for det har ikke noe å si da jeg aldri kommer til å treffe noen herfra (igjen) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (39 minutter siden):

Egentlig ingen, for det har ikke noe å si da jeg aldri kommer til å treffe noen herfra (igjen) 😉

Dårlig opplevelse med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Dårlig opplevelse med det?

Nei, faktisk en bra som endte i en kortvarig FF-relasjon. Angrer ikke, men kommer ikke til å gjøre det igjen, tror jeg.

Men man kan selvfølgelig treffe folk her inne uten a slike slike intensjoner, men tror ikke jeg vil at noen skal vite at jeg som mann henger på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...