prismatic Skrevet 16. november 2014 #1 Del Skrevet 16. november 2014 Er innflytter, bodd i vestfold halvannet år. Er 22 år og ønsker venninne® rundt samme alder, og gjerne litt eldre :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Somij Skrevet 16. november 2014 #2 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Hi jeg er ei trøndersk jente på 22 som flytta inn til samboeren til Sandefjord får ikke så lenge siden. Ønsker meg gjerne noen venninner også. Er ganske ensomt når man ikke kjenner noen her. Endret 16. november 2014 av Somij 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 16. november 2014 #3 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg er 31, så kanskje litt for gammel? Men jeg vil også svært gjerne ha venninner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prismatic Skrevet 16. november 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Det skjønner jeg veldig godt Somij :-) da har du litt lengre vei hjem enn meg :-) Anugita, det er absolutt ikke for gammelt :-) alderen har ikke noe å si, så lenge vi er på samme nivå :-) Endret 16. november 2014 av prismatic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Somij Skrevet 16. november 2014 #5 Del Skrevet 16. november 2014 Alder er ingenting så hvor bor dere? Og hva fikk dere til å flytte hit? Interesser? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Somij Skrevet 17. november 2014 #6 Del Skrevet 17. november 2014 Har dere lyst til å bli litt bedre kjent ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 18. november 2014 #7 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg vil gjerne ha venninner er 25 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
didi89 Skrevet 18. desember 2014 #8 Del Skrevet 18. desember 2014 hei på dere eg er på sammebåt eg også.. nett flyttet til horten og kjenner ingen her... litt ensom så det hadde vært koselig med ett par venninner .. er ei jente på 25 år, jobber offshore og har mer enn nok fritid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malene1995 Skrevet 25. november 2015 #9 Del Skrevet 25. november 2015 Hei kjæresten bor i Sandefjord, så jeg reiser hit hver helg ++ønsker gjerne å få litt venninner i området her 21 år straks, men blir gjerne kjent med eldre da jeg trives best med folk på min alder eller eldre bare å ta kontakt om det fremdeles er interresant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ompus Skrevet 29. januar 2016 #10 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg er fra Sandefjord Jente 25 år, har lite og gjøre på fritiden så venner som jeg kan besøke, få besøk av, treffe i byen\ta en kaffe med etc er alltid hyggelig Er ganske sjenert av meg så tar litt tid før jeg blir kjent med folk Bare og sende meg en melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katz89 Skrevet 31. januar 2016 #11 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei Jeg er også i samme båt. Flyttet hit sommeren 2014, og kjenner ikke så mange i området. Jeg er en jente på 26år, har samboer og hund, bor i sandefjord og jobber i tønsberg. Savner å ha venninner å være med og føler ikke det er noen naturlig måte å møte nye venner på nå når man har blitt voksen På jobben er det stort sett bare aldersgruppe 45+, noe som gjør at det typiske "venninne-forholdet" ikke helt oppstår med dem hvis dere skjønner. Ta gjerne kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ompus Skrevet 1. februar 2016 #12 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Den 13.01.2016 at 23.13, absinthia skrev: Tar og sender deg en om Endret 1. februar 2016 av Ompus Greide og sitere feil person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonia 1987 Skrevet 11. august 2016 #13 Del Skrevet 11. august 2016 Den 17.12.2014 at 12.56, didi89 skrev: hei på dere eg er på sammebåt eg også.. nett flyttet til horten og kjenner ingen her... litt ensom så det hadde vært koselig med ett par venninner .. er ei jente på 25 år, jobber offshore og har mer enn nok fritid Hei Jeg vill gjerne bli skjent med deg, ta kontakt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå