Gå til innhold

Be om telefonnummer...

veslepus

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen, egentlig? Hvis man ikke har tenkt til å bruke det uansett?

Litt skuffet/irritert/sint/lei --- møtte en flott gutt på byen for et par uker siden, hadde det kjempekoselig sammen - og han pratet om hvor god kjemi vi hadde osv. Selvfølgelig måtte vi møtes igjen, sa han. Og han spurte om han ikke kunne få nummeret mitt. :hjerter2:

Og hva skjer...? JEG sender et par meldinger, han svarer selvfølgelig på de. Men hører jeg noe fra han? :riste:

Hvorfor? Ingen vits i å gi meg masse forhåoninger, vel? Hadde han ikke villet noe mer, hadde jo det vært helt fair. Men da kan man vel bare unnlate å spørre etter nummeret?

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

En del spør etter telefonnummeret for å være høflig, go det er veldig dumt. For jeg er helt enig med deg, at da er det bedre å ikke spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg jo nesten litt dum nå i etterkant, som trodde at han mente noe med det... Dumme, dumme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Alkoholen kan få en til å føle mye rart, og kanskje i en føre-var holdning spør man om nummeret. Hva hvis jeg traff på en som virket like fantastisk for meg da jeg våknet edru, men ikke spurte om nummeret? Det har skjedd meg, og da spør jeg heller etter et nummer for mye, enn et for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest What's the point?

Jeg var på hyttetur med folk jeg ikke kjente i tillegg til venner. En mann jeg pratet endel med og fant tonen med ba om telefonnummeret mitt- men 2 måneder etter har gått....og ingen har ringt eller sendt melding.

Isåfall synes jeg det var tåpelig av ham å be om nummeret mitt. Jeg forventet jo at han skulle ta kontakt-kanskje maks. senest 2 uker etter vi skiltes.

Neste gang en mann spør sier jeg bare "what's the point anyway".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Føler folk legger litt mye i utveksling av telefonnummer, jeg. Det er ikke akkurat snakk om giftemål hver eneste gang. Når hverdagen kommer kan synet på personen forandre seg, enten fordi man var full da eller det var en ferieflørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler folk legger litt mye i utveksling av telefonnummer' date=' jeg. [/quote']

Enig her. Senk forventingene, så blir alt så mye bedre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg spurte om nr til en jeg hadde meg hjem for ett par uker siden.. Det var ikke hans nr :ler: Bra jeg er blitt ganske så kynisk.. Men det får meg til å lure på hva det er med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ja, det er lett å tro at menn vil forlove seg med en gang de har spurt om telefonnummeret..hva skal vi single jenter ellers tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Hehe..ja, det er lett å tro at menn vil forlove seg med en gang de har spurt om telefonnummeret..hva skal vi single jenter ellers tro?

Er vel ikke alle jenter som tror det da.. Mange synes jo faktisk det bare er kult med nye kjente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg tror det skal bli oss med en gang jeg får et telefonnummer... Det er bare det at jeg blir så veldig lett betatt av gutter. Og blir gjerne litt forelsket i forelskelsen også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mange spørr om telefonnummeret nærmest som en standard frase... Liksom noe man pleier å gjøre...

Men kjenner noen som faktisk er blitt sammen på den måten, så alle er ikke slik... Men mange, ja... Det er jo en ting man gjør på en måte...

Jeg hadde uansett ikke tatt det seriøst om en hadde spurt om nummeret mitt, desverre....

Var i Oslo en gang jeg, møtte en real mann, dansa litt og prata overfladisk... Han lurte på om jeg kunne bli med han, jeg sa nei... Da vi skulle dra spurte han om nummeret mitt. "Du kommer ikke til og ringe lel, så da kan istedet jeg få ditt, så kan jeg la være og ringe deg" sa jeg. Vi lo, og slik ble det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg ble også kjent med en mann på byn og han virket som han var det jeg i hvertfall falt for. Han her ville ha nr. mitt, men var samtidig tilbakeholden. Han fikk det ikke, og ikke jeg av han heller.

Dette syntes jeg var positivt ettersom jeg er ganske tilbakeholden. Jeg tenker som så at vist han virkelig vil ha kontakt, så tar han kontakt. Og det får han fordi han kjenner min venninne godt, og han vet hvordan han skal få tak i meg vist han ønsker.

Men for all del jeg venter ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noe nytt under solen at gutter spør etter telefonnr, men aldri ringer.

Jeg var singel tenåring før mobiltelefonenes tid. Tør ikke tenke på hvor mange timer mine venninner og jeg kastet bort ved å sitte og vente ved telefonen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hillary..

Jeg hadde nok reagert litt hvis noen ba om telefonnummeret mitt uten å mene at de skulle bruke det.

Jeg hater falsk høflighet.

Hvis noen er så fulle at de står i fare for å mene noe annet om meg dagen etter en det de gjør under påvirkning av alkohol så tror jeg ikke jeg gidder å gi dem noe nummer (hverken av den ene eller andre sorten...).

Alkoholens påvirkning er litt overdrevet, er den ikke? - men å bruke den som unnskyldning gjør jo alle.

Si heller at man var så innmari kå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det gjør damer også :blomst_opp:

De kan egentlig være mye verre enn menn !

De forventer at ting skal gå spnn som de vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...