veslepus Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Hva er vitsen, egentlig? Hvis man ikke har tenkt til å bruke det uansett? Litt skuffet/irritert/sint/lei --- møtte en flott gutt på byen for et par uker siden, hadde det kjempekoselig sammen - og han pratet om hvor god kjemi vi hadde osv. Selvfølgelig måtte vi møtes igjen, sa han. Og han spurte om han ikke kunne få nummeret mitt. :hjerter2: Og hva skjer...? JEG sender et par meldinger, han svarer selvfølgelig på de. Men hører jeg noe fra han? Hvorfor? Ingen vits i å gi meg masse forhåoninger, vel? Hadde han ikke villet noe mer, hadde jo det vært helt fair. Men da kan man vel bare unnlate å spørre etter nummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 En del spør etter telefonnummeret for å være høflig, go det er veldig dumt. For jeg er helt enig med deg, at da er det bedre å ikke spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Føler meg jo nesten litt dum nå i etterkant, som trodde at han mente noe med det... Dumme, dumme meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Alkoholen kan få en til å føle mye rart, og kanskje i en føre-var holdning spør man om nummeret. Hva hvis jeg traff på en som virket like fantastisk for meg da jeg våknet edru, men ikke spurte om nummeret? Det har skjedd meg, og da spør jeg heller etter et nummer for mye, enn et for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest What's the point? Skrevet 21. juli 2004 #5 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg var på hyttetur med folk jeg ikke kjente i tillegg til venner. En mann jeg pratet endel med og fant tonen med ba om telefonnummeret mitt- men 2 måneder etter har gått....og ingen har ringt eller sendt melding. Isåfall synes jeg det var tåpelig av ham å be om nummeret mitt. Jeg forventet jo at han skulle ta kontakt-kanskje maks. senest 2 uker etter vi skiltes. Neste gang en mann spør sier jeg bare "what's the point anyway". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Føler folk legger litt mye i utveksling av telefonnummer, jeg. Det er ikke akkurat snakk om giftemål hver eneste gang. Når hverdagen kommer kan synet på personen forandre seg, enten fordi man var full da eller det var en ferieflørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 21. juli 2004 #7 Del Skrevet 21. juli 2004 Føler folk legger litt mye i utveksling av telefonnummer' date=' jeg. [/quote'] Enig her. Senk forventingene, så blir alt så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #8 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg spurte om nr til en jeg hadde meg hjem for ett par uker siden.. Det var ikke hans nr Bra jeg er blitt ganske så kynisk.. Men det får meg til å lure på hva det er med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 21. juli 2004 #9 Del Skrevet 21. juli 2004 Hehe..ja, det er lett å tro at menn vil forlove seg med en gang de har spurt om telefonnummeret..hva skal vi single jenter ellers tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #10 Del Skrevet 21. juli 2004 Hehe..ja, det er lett å tro at menn vil forlove seg med en gang de har spurt om telefonnummeret..hva skal vi single jenter ellers tro? Er vel ikke alle jenter som tror det da.. Mange synes jo faktisk det bare er kult med nye kjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 22. juli 2004 Ikke det at jeg tror det skal bli oss med en gang jeg får et telefonnummer... Det er bare det at jeg blir så veldig lett betatt av gutter. Og blir gjerne litt forelsket i forelskelsen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #12 Del Skrevet 22. juli 2004 Mange spørr om telefonnummeret nærmest som en standard frase... Liksom noe man pleier å gjøre... Men kjenner noen som faktisk er blitt sammen på den måten, så alle er ikke slik... Men mange, ja... Det er jo en ting man gjør på en måte... Jeg hadde uansett ikke tatt det seriøst om en hadde spurt om nummeret mitt, desverre.... Var i Oslo en gang jeg, møtte en real mann, dansa litt og prata overfladisk... Han lurte på om jeg kunne bli med han, jeg sa nei... Da vi skulle dra spurte han om nummeret mitt. "Du kommer ikke til og ringe lel, så da kan istedet jeg få ditt, så kan jeg la være og ringe deg" sa jeg. Vi lo, og slik ble det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 15. august 2004 #13 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg ble også kjent med en mann på byn og han virket som han var det jeg i hvertfall falt for. Han her ville ha nr. mitt, men var samtidig tilbakeholden. Han fikk det ikke, og ikke jeg av han heller. Dette syntes jeg var positivt ettersom jeg er ganske tilbakeholden. Jeg tenker som så at vist han virkelig vil ha kontakt, så tar han kontakt. Og det får han fordi han kjenner min venninne godt, og han vet hvordan han skal få tak i meg vist han ønsker. Men for all del jeg venter ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 15. august 2004 #14 Del Skrevet 15. august 2004 Det er vel ikke noe nytt under solen at gutter spør etter telefonnr, men aldri ringer. Jeg var singel tenåring før mobiltelefonenes tid. Tør ikke tenke på hvor mange timer mine venninner og jeg kastet bort ved å sitte og vente ved telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 18. august 2004 #15 Del Skrevet 18. august 2004 Åhh, trodde menn som ba om telefonnummeret vil gifte seg jeg - meg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 19. august 2004 #16 Del Skrevet 19. august 2004 Kanskje ikke guttene TØRR å ringe , de spurte jo om Nr. da de var fulle liksom Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 19. august 2004 #17 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg hadde nok reagert litt hvis noen ba om telefonnummeret mitt uten å mene at de skulle bruke det. Jeg hater falsk høflighet. Hvis noen er så fulle at de står i fare for å mene noe annet om meg dagen etter en det de gjør under påvirkning av alkohol så tror jeg ikke jeg gidder å gi dem noe nummer (hverken av den ene eller andre sorten...). Alkoholens påvirkning er litt overdrevet, er den ikke? - men å bruke den som unnskyldning gjør jo alle. Si heller at man var så innmari kå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 19. august 2004 #18 Del Skrevet 19. august 2004 Kåte gutter gjør mye rart for å få litt sex når dem er fulle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. august 2004 #19 Del Skrevet 19. august 2004 veldig mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #20 Del Skrevet 19. august 2004 Det gjør damer også :blomst_opp: De kan egentlig være mye verre enn menn ! De forventer at ting skal gå spnn som de vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå