Gå til innhold

Ja, da har det begynt...

Gjest Emera

Anbefalte innlegg

Gjest Emera

Da jeg kom hjem i dag, lå det en dau fugl rett utenfor døra.

Mathilde skogkatt (1) trippet stolt rundt...

Arme fugl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusene mine blir sure når de ikke får fersk fisk hver dag, så de har en tendens til å gå i bekken og fiske ørret selv, faktisk. Men det er ikke noe særlig når de drar fisken inn i stua for å vise hvor flinke de har vært.

Men jeg har sjelden sett katter med nesa så høyt i sky før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusene våre legger ofte en mus og to på trappa for at jeg og sambo ikke skal sulte ihjel, og det er jo bare fint å se at de synes huset vårt er et trygt sted å ta med byttedyr til (selv om de er litt ekle å fjerne da). Men en gang hadde den ene fanget en svær skjære til oss, og da kan du si jeg måpte litt da jeg kom ut på trappa om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min kommer hele tiden med døde mus og fugler hjem. Særlig nå om sommeren.

:-( Jeg synes kjempesynd på de søte små fuglene/musene, men jeg hvorfor han gjør det..

Og jeg skjønner at jeg ikke kan forhindre at det skjer..

Deres instinkt er jo å jakte og skaffe mat. Når de kommer tilbake med byttet er det for å skryte litt.

Og hvis du "kjefter" (surt toneleie) skjønner de det ikke, for de har jo gjort noe bra.

:fy: Men døde dyr i huset er fy fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde kattedør, kom katten inn med alt mulig. Rotter, mus (både levende og døde) fugler osv.

Uff :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...