Elevbruker Skrevet 17. juni 2018 #461 Del Skrevet 17. juni 2018 1 minutt siden, kjarlos skrev: Fordi uavhengig av om man fikser brystene med eget fettvev eller silikon har man tatt en brystoperasjon for å få en "penere" kropp noe som bidrar til å øke kroppsfokuset og normalisere plastisk kirurgi. Det er jo nøyaktig dette Anna R har gjort nå også. Fylt på puppene med eget fett! Men hva er gale med eget fett? Fettet er jo i kroppen forsatt, folk tar jo slanke opperasjon selv om mange av de ikke er mega tjuk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 17. juni 2018 #462 Del Skrevet 17. juni 2018 2 minutter siden, kjarlos skrev: Fordi uavhengig av om man fikser brystene med eget fettvev eller silikon har man tatt en brystoperasjon for å få en "penere" kropp. Det er jo nøyaktig dette anna R har gjort nå også. Fylt på puppene med egen fett! Ja, ser den Men jeg har stor forståelse for at kvinner som ender opp med "vrengte lommer" etter svangerskap og amming ønsker å gjøre noe med det. Og da tenker jeg det er bedre å bruke eget vev istedenfor silikon. Man slipper å tenke mer på det. Jeg mener forøvrig at det er stor forskjell mellom å redesigne bryst med eget vev og å fylle på med silikon kun for å få større bryster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 17. juni 2018 #463 Del Skrevet 17. juni 2018 21 minutter siden, The ceiling lamp skrev: Ja, ser den Men jeg har stor forståelse for at kvinner som ender opp med "vrengte lommer" etter svangerskap og amming ønsker å gjøre noe med det. Og da tenker jeg det er bedre å bruke eget vev istedenfor silikon. Man slipper å tenke mer på det. Jeg mener forøvrig at det er stor forskjell mellom å redesigne bryst med eget vev og å fylle på med silikon kun for å få større bryster. Helt klart! Men nå er FG og disse andre kjente profilene forbilder for MANGE. Mange som i utgangspunktet er fornøyd med brystene sine, men som også får lyst til å løfte dem og fylle dem med eget fett ettersom forbildene deres gjorde det. Disse operasjonene er helt greit om man som du sier ender opp med vrengte lommer og ønsker å få en bedre figur og brystparti for ens egen selvfølelse, men man trenger ikke legge det ut på nett til alle og enhver. Om naboen din tar denne operasjonen påvirker det veldig få, men om FG gjør det samme, og så attpåtil legger det ut på bloggen med både før og etterbilder og gladelig svarer på spørsmål i ettertid påvirker det rett og slett for mange til at det er greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Femilie Skrevet 17. juni 2018 Populært innlegg #464 Del Skrevet 17. juni 2018 Å kalle bryster som har vært gjennom svangerskap og amming (selve funksjonen til bryster?) for "vrengte lommer" og lignende uttrykk, er jo kun med på å forsterke dette presset og grunnen til at mange tror man "må" fikse på brystene sine etter å ha fått barn. Synes slik ordbruk er en uting. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 17. juni 2018 #465 Del Skrevet 17. juni 2018 3 minutter siden, Femilie skrev: Å kalle bryster som har vært gjennom svangerskap og amming (selve funksjonen til bryster?) for "vrengte lommer" og lignende uttrykk, er jo kun med på å forsterke dette presset og grunnen til at mange tror man "må" fikse på brystene sine etter å ha fått barn. Synes slik ordbruk er en uting. Du kan kalle det hva du vil. Poenget er at de tomme brystene kan skape stort ubehag, blant annet ved gjentagende soppdannelse under brystene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2018 #466 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) 19 timer siden, Speedmaster skrev: Enig med deg. 16 timer siden, The ceiling lamp skrev: Hvorfor ikke? Ei dame som har sprøytet inn restylane i leppene sine bør ikke være så himla i mot silikon valley, siden det også er fremmedlegeme i kroppen, ellers da så er det uansett en puppeoperasjon og da er det egentlig likegyldig om det er silikon eller eiga fettvev som er brukt. Endret 18. juni 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 18. juni 2018 #467 Del Skrevet 18. juni 2018 Mange har bryster som forårsaker smerter både i rygg og ved at i man i tilfeller får utslett da dem henger. Hvem er vi til å kritisere de som velger et brystløft her - det er ikke snakk om silikon for å få de boobsa heller. Så bra at noen sitter med alt vettet her og vet hvordan det er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2018 #468 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) 15 timer siden, Nuttery skrev: Du kan kalle det hva du vil. Poenget er at de tomme brystene kan skape stort ubehag, blant annet ved gjentagende soppdannelse under brystene. 22 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Mange har bryster som forårsaker smerter både i rygg og ved at i man i tilfeller får utslett da dem henger. Hvem er vi til å kritisere de som velger et brystløft her - det er ikke snakk om silikon for å få de boobsa heller. Så bra at noen sitter med alt vettet her og vet hvordan det er da. Det virker som dere leter med lys og lykter for å forsvare operasjon. Selvfølgelig er det en forskjell på de som av MEDISINSKE årsaker får brystoperasjon og de som gjør det av KOSMETISKE årsaker. Førstnevnte får det i de fleste tilfeller dekket av staten fordi de har helsemessige plager. At dere trekker det inn i en diskusjon om kroppspress og påvirkningen bloggere har er jo virkelig bare et bevis på at dere ikke har argumenter. Ingen toppbloggerne har meg bekjent operert av helsemessige årsaker. Uavhengig av det så må man diskutere påvirkningen man har på en tildels svært ung lesergruppe, som nok ikke har problemer med store pupper / hengepupper etter barnefødsler med påfølgende helseplager. Enhver får gjøre egne velg, men det er ikke lenger et valg som er privat dersom valget ditt påvirket en større gruppe mennesker negativt. Endret 18. juni 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2018 #469 Del Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, CecilieX skrev: Det virker som dere leter med lys og lykter for å forsvare operasjon. Selvfølgelig er det en forskjell på de som av MEDISINSKE årsaker får brystoperasjon og de som gjør det av KOSMETISKE årsaker. Førstnevnte får det i de fleste tilfeller dekket av staten fordi de har helsemessige plager. At dere trekker det inn i en diskusjon om kroppspress og påvirkningen bloggere har er jo virkelig bare et bevis på at dere ikke har argumenter. Ingen toppbloggerne har meg bekjent operert av helsemessige årsaker. Uavhengig av det så må man diskutere påvirkningen man har på en tildels svært ung lesergruppe, som nok ikke har problemer med store pupper / hengepupper etter barnefødsler med påfølgende helseplager. Enhver får gjøre egne velg, men det er ikke lenger et valg som er privat dersom valget ditt påvirket en større gruppe mennesker negativt. Helt klart de ser på de her bloggerne som venninna si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. juni 2018 #470 Del Skrevet 18. juni 2018 5 minutter siden, O.G. skrev: Helt klart de ser på de her bloggerne som venninna si. Denne bloggeren kan (for enkelte) ikke gjøre noe galt - selv om hun har gjort og gjør mye av det samme som de andre toppbloggerne.. 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. juni 2018 #471 Del Skrevet 18. juni 2018 10 minutter siden, CecilieX skrev: Det virker som dere leter med lys og lykter for å forsvare operasjon. Selvfølgelig er det en forskjell på de som av MEDISINSKE årsaker får brystoperasjon og de som gjør det av KOSMETISKE årsaker. Førstnevnte får det i de fleste tilfeller dekket av staten fordi de har helsemessige plager. At dere trekker det inn i en diskusjon om kroppspress og påvirkningen bloggere har er jo virkelig bare et bevis på at dere ikke har argumenter. Ingen toppbloggerne har meg bekjent operert av helsemessige årsaker. Uavhengig av det så må man diskutere påvirkningen man har på en tildels svært ung lesergruppe, som nok ikke har problemer med store pupper / hengepupper etter barnefødsler med påfølgende helseplager. Enhver får gjøre egne velg, men det er ikke lenger et valg som er privat dersom valget ditt påvirket en større gruppe mennesker negativt. Eneste jeg forsvarer som du kaller det er at brystoperasjon for meg ikke har noe med naturlig skjønnhet å gjøre. Brystløft er ikke i fjeset. Det forandrer ikke utseende hennes i den grad, og er såpass vanlig prosedyre idag, selv før bloggere, at det ikke kan tillegges bloggere ansvar føler jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. juni 2018 #472 Del Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, J.. skrev: Denne bloggeren kan (for enkelte) ikke gjøre noe galt - selv om hun har gjort og gjør mye av det samme som de andre toppbloggerne.. 🙄 Joda, hun eksponerer barna sine over en lav sko, og gjør ifølge meg mange gale ting, men at hun har operert brystene skal hun slippe å svare for, all den tid hun ikke fronter operasjoner på bloggen sin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 18. juni 2018 #473 Del Skrevet 18. juni 2018 23 minutter siden, Takida skrev: Eneste jeg forsvarer som du kaller det er at brystoperasjon for meg ikke har noe med naturlig skjønnhet å gjøre. Brystløft er ikke i fjeset. Det forandrer ikke utseende hennes i den grad, og er såpass vanlig prosedyre idag, selv før bloggere, at det ikke kan tillegges bloggere ansvar føler jeg Enig det jeg også forsvarer og det står jeg jammen for enten de blogger eller ei. Elsker kommentaren om at vi ser på bloggerne som venninner da 🤣🤣 Skal ikke mye til før man enten blir karaktisert som bloggeren selv eller venninner/følgere her nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. juni 2018 #474 Del Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Enig det jeg også forsvarer og det står jeg jammen for enten de blogger eller ei. Elsker kommentaren om at vi ser på bloggerne som venninner da 🤣🤣 Skal ikke mye til før man enten blir karaktisert som bloggeren selv eller venninner/følgere her nei. Føler det blir en tøvete hersketeknikk å dra inn venninnekortet, når jeg absolutt er kritisk til bloggere, da også Jørgine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 18. juni 2018 #475 Del Skrevet 18. juni 2018 21 minutter siden, Takida skrev: Føler det blir en tøvete hersketeknikk å dra inn venninnekortet, når jeg absolutt er kritisk til bloggere, da også Jørgine Enig, men slik er det når man ikke har så mye annet å komme med Foreslår vi hever oss over akkurat det. Svarte på en spesifikk ting som ble diskutert så fint om vi ikke blir tillagt andre meninger som vi ikke har og som faktisk ikke en gang kan dokumenteres..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2018 #476 Del Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, J.. skrev: Denne bloggeren kan (for enkelte) ikke gjøre noe galt - selv om hun har gjort og gjør mye av det samme som de andre toppbloggerne.. 🙄 Vel, de tror på det der sporty gla'jente imaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2018 #477 Del Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, Takida skrev: Eneste jeg forsvarer som du kaller det er at brystoperasjon for meg ikke har noe med naturlig skjønnhet å gjøre. Brystløft er ikke i fjeset. Det forandrer ikke utseende hennes i den grad, og er såpass vanlig prosedyre idag, selv før bloggere, at det ikke kan tillegges bloggere ansvar føler jeg Sterkt uenig. Jærgine kan ikke si hun er imot silikon i puppene når hun selv har gjort et kosmetisk puppeingrep, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. juni 2018 #478 Del Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, O.G. skrev: Sterkt uenig. Jærgine kan ikke si hun er imot silikon i puppene når hun selv har gjort et kosmetisk puppeingrep, Helt enig med deg. Det bunner jo ned i det samme uansett hvordan du velger å "forbedre" degselv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannOslo1984 Skrevet 18. juni 2018 #479 Del Skrevet 18. juni 2018 Grisedigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. juni 2018 #480 Del Skrevet 18. juni 2018 5 minutter siden, O.G. skrev: Sterkt uenig. Jærgine kan ikke si hun er imot silikon i puppene når hun selv har gjort et kosmetisk puppeingrep, https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ Jørgine har ikke tatt silikon. Hun har fylt opp tomme bryster - som er ubehagelig. Det er et kosmetisk inngrep, men det er ikke gjort for å bli digg eller få størst mulig pupper. Jørgine har gjort et inngrep svært mange gjør og det kan bare Ikke sidestilles med andre bloggere eller silikonbabes. selv om noen mener at ingen bloggere kan gjøre noe rett, uansett hva de gjør 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå