Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes ikke det. Helt utrolig lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest.

Men herregud.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy
26 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes ikke det. Helt utrolig lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest.

Well........hva kan man si. Føles vel godt å rakke ned på utseende til folk ved å sammenlikne dem med hester da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger.....går bare rundt grøten. Hun har jo hatt noen grusomme uttalelser selv, hvor hun ikke ville bli gravid for da blir hun så tjukk. 

Ser frem til denne generasjons bloggere vokser opp, kanskje ytringene blir litt mer innsiktsfulle etter hvert.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, J.. skrev:

Skikkelig imponert av siste innlegg,kjenner jeg. :ironi:

Jeg personlig er helt enig med henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Nuttery skrev:

Jeg personlig er helt enig med henne.

Og det skal du såklart få være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mnjah skrev:

Gaaah. Gikk inn på bloggen hennes nå, første jeg ser er barna brukt i en reklame for gnagsårplaster. Så jævlig ugreit.

Hun virker så jævlig vettug, men drar grensene for langt på utlevering og utnyttelse av barna i reklameøyemed.

Blir du overrasket? Du snakker om en som utleverte faren til barna sine på det aller groveste og lot "hele verden" skrive så stygge ting de bare vil om han.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Birdo skrev:

Blir du overrasket? Du snakker om en som utleverte faren til barna sine på det aller groveste og lot "hele verden" skrive så stygge ting de bare vil om han.

Ja, er overrasket. Er ikke spesielt opptatt av sladder, så da blir man overrasket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Clarins skrev:

Så utrolig unødvendig det er å kommentere utseendet til andre mennesker på den måten. Føler du deg bedre ved å spy ut slik? En ting er å diskutere hva Jørgine gjør og ikke, men å kommentere utseende er en uting. 

8 timer siden, Mnjah skrev:

Men herregud.

7 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Well........hva kan man si. Føles vel godt å rakke ned på utseende til folk ved å sammenlikne dem med hester da.......

Rakke ned på den svenske kronprinsessens utseende?

Det kom frem i samtalen bare.

1 time siden, Birdo skrev:

Jeg ble ikke imponert over den der podcasten hvor hun snakket om utroskapen hans (er ikke så lenge siden hun snakket om det), hun hørtes ikke ut som at hun var noe over det som foregikk overhodet. Ikke smart med tanke på at hun giftet seg for andre gang med brask og bram for et år siden og er gravid igjen i tillegg. Ting har nok gått for fort.   

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, O.G. skrev:

Rakke ned på den svenske kronprinsessens utseende?

Det kom frem i samtalen bare.

Jeg ble ikke imponert over den der podcasten hvor hun snakket om utroskapen hans (er ikke så lenge siden hun snakket om det), hun hørtes ikke ut som at hun var noe over det som foregikk overhodet. Ikke smart med tanke på at hun giftet seg for andre gang med brask og bram for et år siden og er gravid igjen i tillegg. Ting har nok gått for fort.   

Nå vet jeg ikke noe om denne eksen, men det er lov å være bitter på en utro eks selv om man har møtt sitt livs kjærlighet... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mnjah skrev:

Nå vet jeg ikke noe om denne eksen, men det er lov å være bitter på en utro eks selv om man har møtt sitt livs kjærlighet... 

Vel, eksen var også hennes livs kjærlighet. Ellers uenig med deg. Når man møter "sitt livs" kjærlighet, så glemmer man det som tidligere var, særlig det vonde. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, O.G. skrev:

Vel, eksen var også hennes livs kjærlighet. 

Kan jo hende han var det, men så var han utro? Hvem sier at man bare får ett livs kjærlighet?

Endret av Mnjah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mnjah skrev:

Kan jo hende han var det, men så var han utro? 

Så kanskje noe manglet i forholdet deres. Kanskje det ble for mye fokus på kropp og å ete sundt? Kanskje det ble for mye skryt om hvor pen hun var og hvor tøff hun var. Al Dente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mnjah skrev:

Hvem sier at man bare får ett livs kjærlighet?

Når man får en ny kjærlighet og man er mer enn bare litt sikker på at det her vil holde, så snakker man ikke om eksens utroskap et år etter det nye bryllupet. Det modne er å gjøre seg ferdig med det følelsesmessig før man skaffer seg noe nytt seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, eksen var også hennes livs kjærlighet. Ellers uenig med deg. Når man møter "sitt livs" kjærlighet, så glemmer man det som tidligere var, særlig det vonde. 

Nei, det er jeg ikke enig  i. Min eksmann behandlet meg og barna helt grusomt for lenge siden. Jeg har vært sammen med min nåværende mann i 17 år  nå, men jeg tilgir aldri min eks for det han utsatte oss for. Jeg tenker ikke på det daglig, men når det av en eller annen grunn kommer opp, så kommer hele greia veltende tilbake igjen. 

Endret av tirben
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tirben skrev:

Nei, det er jeg ikke enig  i. Min eksmann behandlet meg og barna helt grusomt for lenge siden. Jeg har vært sammen med min nåværende mann i 17 år  nå, men jeg tilgir aldri min eks for det han utsatte oss for. Jeg tenker ikke på det daglig, men når det av en eller annen grunn kommer opp, så kommer hele greia veltende tilbake igjen. 

Men tillater du deg selv å gi fanden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Men tillater du deg selv å gi fanden da?

Jeg lever mitt liv helt vanlig,  og er lykkelig med min nåværende mann. Jeg oppsøker selvfølgelig aldri min eks, og ønsker ikke å ha noe med ham å gjøre. Jeg ønsker ikke at han skal dø, så jeg ville ikke gjort noe for å skade ham. Men dersom noen begynner å snakke om det som skjedde for 20 år siden, kan jeg fortsatt få skjelvinger, få tårer i øynene og få vondt i magen. Kroppen min greier liksom ikke å glemme den vonde tiden. Tror hvis man lever i langvarig akuttberedskap,  så greier man ikke bare å komme over det  selv om man lever et godt liv med en annen mann. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tirben skrev:

Jeg lever mitt liv helt vanlig,  og er lykkelig med min nåværende mann. Jeg oppsøker selvfølgelig aldri min eks, og ønsker ikke å ha noe med ham å gjøre. Jeg ønsker ikke at han skal dø, så jeg ville ikke gjort noe for å skade ham. Men dersom noen begynner å snakke om det som skjedde for 20 år siden, kan jeg fortsatt få skjelvinger, få tårer i øynene og få vondt i magen. Kroppen min greier liksom ikke å glemme den vonde tiden. Tror hvis man lever i langvarig akuttberedskap,  så greier man ikke bare å komme over det  selv om man lever et godt liv med en annen mann. 

Jeg tror du bør gå å snakke med noen, for det der er ikke normalt etter så mange år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...