Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

14 timer siden, orfeus skrev:

Hva om grandonkel Ola med behåring som en middels gorilla satte seg til middagsbordet i nettoen? 😱

Hva så? Finnes jo familier som er nudister, ikke at jeg tror dette er en nudist familie. Så liker de å vise frem kroppen sin og eksponere den, men ser ikke problemet. De har flotte trente kropper og skjønner godt de er stolt :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest adinterim
10 timer siden, Kriska skrev:

Hvorfor det? De får mest sannsynlig slik uavhengig av kamera, Snap osv. Det føles naturlig for de, og ingenting er vel bedre enn at de føler seg vel i sin egen kropp.? Om de vil få i bar overkropp hjemme må de vel få lov til det uten at folk som ser de på skjermen skal bli støtt (eventuelt  misunnelig) ?

Misunnelseskortet igjen, ja. 

*overgjett* :dany:

Endret av adinterim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

De har ikke et avslappet forhold til kropp, de har et voldsomt eksponeringsbehov. Helt alvorlig 

Ville du sagt det samme om en slapp pappakropp som vandret rundt i baris hjemme? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Xstrella skrev:

Hvem er utro mot ei så flott dame? Utrolig stygt gjort.

Så det er ikke stygt gjort når det er mot en mindre pen jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 timer siden, Aurora** skrev:

Hva så? Finnes jo familier som er nudister, ikke at jeg tror dette er en nudist familie. Så liker de å vise frem kroppen sin og eksponere den, men ser ikke problemet. De har flotte trente kropper og skjønner godt de er stolt :)

Whatabout ... 🙄 

Saken var vel at de var så laidback og pene og derfor kan vises fram? Dette handler absolutt ikke om annet enn det som ble vist på skjermen, ikke om nudister eller andre familier, og mitt spørsmål var om det i denne sammenhengen var greit om en gammel og hårete mann hadde satt seg til bords sammen med resten av gjengen? Hvis kropp er topp, så må det gjelde alle kropper. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss går minstemann og mannen min i bar overkropp stort sett hele morgen og ettermiddag, mannen kler seg bare hvis han skal ut eller vi får besøk. De spiser frokost i bar overkropp. Av og til middag også. Jeg ser ikke problemet. Og tror ikke det er så uvanlig. Noen synes det er fint å gå uten klær. Andre liker å beholde dem på. Det har vel lite med eksponeringsbehov å gjøre. Ingen kamerateam hjemme hos oss i hvert fall. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her er unge gutter, som trener masse, vil tro at de kler av seg med vilje for å vise seg frem på tv.. De er vel mellom 18 og 23 kanskje, og tenker nok på en helt annen måte en oss andre. 

For meg personlig så hadde det vært rart med halvnakne familiemedlemmer rundt bordet. Samme om det var nevø på 18, eller onkel på 59, uansett kroppsfasong, mens i andre familier er det annerledes, uten at det behøver å være feil. 

Men det hadde nok ikke vært det samme å se "Onkel Tor" på 60år med pondus sitte sånn på kjøkkenet på bloggerene.. :P 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, orfeus skrev:

mitt spørsmål var om det i denne sammenhengen var greit om en gammel og hårete mann hadde satt seg til bords sammen med resten av gjengen? Hvis kropp er topp, så må det gjelde alle kropper. Eller hva?

Jeg kjenner ikke de, så det kan ikke jeg svare på. Du får heller spørre henne

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
8 minutter siden, Aurora** skrev:

Jeg kjenner ikke de, så det kan ikke jeg svare på. Du får heller spørre henne

Jeg spør jo ikke henne - det er jo tydelig at baris er en greie i den familien.

Jeg snakker bare om TV-publikums opplevelse (din og min og alle andres opplevelse av videosnutten), - og syns det er litt rart at man ikke vil svare om "kropp er topp" så snart det dreier seg om andre enn veltrente (og pene) mennesker. Derfor plasserte jeg en imaginær, halvnaken og behåret grandonkel (= en gammel mann) ved det samme middagsbordet, og lurte på om det var greit. Jeg kan svare for meg selv: Hverken muskler, pupper eller kroppshår har noe med min mat å gjøre. Greit nok der det er naturlig, ved grilling en varm sommerdag, for eksempel, men selv da er det i min "gjeng" kun små barn som ikke blir bedt om å ta på seg en trøye når man skal sitte sammen og spise.

Godt vi er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg spør jo ikke henne - det er jo tydelig at baris er en greie i den familien.

Jeg snakker bare om TV-publikums opplevelse (din og min og alle andres opplevelse av videosnutten), - og syns det er litt rart at man ikke vil svare om "kropp er topp" så snart det dreier seg om andre enn veltrente (og pene) mennesker. Derfor plasserte jeg en imaginær, halvnaken og behåret grandonkel (= en gammel mann) ved det samme middagsbordet, og lurte på om det var greit. Jeg kan svare for meg selv: Hverken muskler, pupper eller kroppshår har noe med min mat å gjøre. Greit nok der det er naturlig, ved grilling en varm sommerdag, for eksempel, men selv da er det i min "gjeng" kun små barn som ikke blir bedt om å ta på seg en trøye når man skal sitte sammen og spise.

Godt vi er forskjellig.

De mennene jeg kjenner sitter ikke i baris å spiser og hadde ikke likt om en halvfeit 50 åring med gorillapels (gjerne svett) satt med matbordet nei, men hvis en familie synes det er helt greit og ikke synes det er ekkelt, så er det greit da. Om familien Jørgensen hadde synes det var helt greit, kan godt være. For blir jo litt teit om bare de veltrente skal få sitte i baris sant, og ikke den halvfeite onkelen på 50. Men det vet vi ingenting om. 

Godt vi alle er forskjellige...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Jørgine syns kropp er topp, hvorfor ble hun da så sur når Morten kløyp henne litt i rumpa og kalte henne for «bolla» på en søt og kosete måte? At hun har kroppsissues er jeg ikke det minste gram i tvil om. Det er jo bevist ved dette siste svangerskapet at hun ikke orker å se seg selv naken og uttaler seg selv som feit! Så vidt jeg ser har hun en flott gravidemage og ikke et gram overflødig på kroppen. Greit at ikke alle nyter et svangerskap, men å kalle seg for feit (!!) er baaare trist som faen. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvis Jørgine syns kropp er topp, hvorfor ble hun da så sur når Morten kløyp henne litt i rumpa og kalte henne for «bolla» på en søt og kosete måte? At hun har kroppsissues er jeg ikke det minste gram i tvil om. Det er jo bevist ved dette siste svangerskapet at hun ikke orker å se seg selv naken og uttaler seg selv som feit! Så vidt jeg ser har hun en flott gravidemage og ikke et gram overflødig på kroppen. Greit at ikke alle nyter et svangerskap, men å kalle seg for feit (!!) er baaare trist som faen. 

Ja, det ble veldig for mye. Særlig med tanke på at hun har valgt å bli gravid igjen selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Var et bolla hun reagerte på? Trodde det var selve klypinga. Man klyper ikke dama si i rumpa på TV :P Det hører til bak lukkede dører på soverommet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, O.G. skrev:

Så det er ikke stygt gjort når det er mot en mindre pen jente?

Joda det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Bare for å sette på spissen, men hvorfor er det ok at Funkygine viser kropp og HD får tyn så det holder når hun viser kløft f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
43 minutter siden, penny_ skrev:

Var et bolla hun reagerte på? Trodde det var selve klypinga. Man klyper ikke dama si i rumpa på TV :P Det hører til bak lukkede dører på soverommet. 

Det er vel ingenting i forhold til hvordan hun selv holder på på privat snap, slik jeg har forstått det fra tidligere i tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Bare for å sette på spissen, men hvorfor er det ok at Funkygine viser kropp og HD får tyn så det holder når hun viser kløft f.eks?

Måten det blir gjort på.

I tilegg lever funky av kroppen sin, som PT, Gruppetrener og forfatter (?), mens HD vil mer og mer bort fra dette, sluttet som PT og startet som butikksjef.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Hvem er HD? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, adinterim skrev:

Det er vel ingenting i forhold til hvordan hun selv holder på på privat snap, slik jeg har forstått det fra tidligere i tråden? 

Har ikke sett noen slike snapper fra henne, men nå har jeg ikke sett alle heller, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...