Gjest Citronella Skrevet 15. april 2018 #241 Del Skrevet 15. april 2018 22 timer siden, Indyy skrev: Hva er greia m at den familien "aldri" har på klær? Alle gutta går i boxer'n. 21 timer siden, nyher skrev: Høy selvtillit. Spesielt er det uansett. Det er rett og slett dårlig etikette å sitte halvnaken å spise. Jeg skjønner ikke hva det har med høy selvtillit å gjøre? Ser det ofte når jeg er ute på reise på varme steder både med og uten kleskode - menn sitter i en trang shorts og ingnting annet og spiser, og damene til nød med en sjargong rundt underlivet. Oser ikke akkurat klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april 2018 #242 Del Skrevet 15. april 2018 Sjargong? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. april 2018 #243 Del Skrevet 15. april 2018 Sorry, men det var veldig morsomt. Men ja, jeg er enig i at det er merkelig å spise middag i bare undertøy. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. april 2018 #244 Del Skrevet 15. april 2018 Flere unger allerede og alt gift for andre gang i en alder av bare 28....? Jeez.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanzibar3 Skrevet 15. april 2018 #245 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg ser ingenting feil med å sitte hjemme i ditt eget hus og spise i trusa. Sjølom noen av dere aldri ville gjort det er det da ikke feil at andre gjør det? Jeg synes det er flott at de har et så naturlig og avslappa forhold til hverandre. Jeg synes også det er flott at Jørgine snakker om hvor vanskelig forhold hun har til egen kropp i svangerskapet. Hvis dere ser på tilbakemeldingene på det ser dere at hun absolutt ikke er alene om det. Det er mange som sliter med at kroppen ikke lenger er sin egen. Det er jo i all hovedsak det hun sliter med å. Den ser og oppfører seg ikke som vanlig. Det må være lov å ikke elske å være gravid! Når jeg leste det innlegget blei jeg så glad for at noen orker å bryte ned det tabuet. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. april 2018 #246 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) 3 timer siden, Million skrev: Flere unger allerede og alt gift for andre gang i en alder av bare 28....? Jeez.... Det er jo ikke akkurat uvanlig å ha 2 barn når man er 28. Hvert fall ikke når man var 19 år når man fikk sitt første barn Endret 15. april 2018 av smalls 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lipglossy Skrevet 15. april 2018 #247 Del Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, Million skrev: Flere unger allerede og alt gift for andre gang i en alder av bare 28....? Jeez.... Han første hun var gift med var utro mot henne i lang tid. Godt hun har funnet en så god mann som Morten 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Granola Skrevet 15. april 2018 #248 Del Skrevet 15. april 2018 På 12.4.2018 den 9.52, adinterim skrev: Jeg har lenge ment at dette treningshytseriet som har foregått de siste årene ofte skjuler en spiseforstyrrelse/eller noe i den duren. Jenter og gutter blir heiet fram for det de får til på treningsfronten, når hverdagene deres baserer seg på hva de skal spise når, proteiner og karbohydrater og fett, i forhold til den svært intense treningen de planlegger for uken. Alt må vises på sosiale medier, for å heies fram. Og vi heier, og vi heier, for de er jo bare "sunn". Funkygine er et prakteksemplar på at denne "sunne livsstilen" som er poppis for tiden aldeles ikke er helt psykisk bra for mange. Jeg har tenkt litt det samme. Jeg har tittet litt innom bloggen hennes og Instagram i ny og ne fordi jeg synes hun virket kul, tøff og jordnær etter innsatsen i «Norges sterkeste»(?) - men etterhvert så har jeg stusset endel. Det er liksom undertonene i endel innlegg, som gjør at jeg tenker at hun har et høyst problematisk forhold til kropp. Det er det mange som har, meg selv inkludert - men jeg hadde ikke snakket så mye om det på den måten hun gjør i sosiale medier. Jeg skulle ønske hun hadde reflektert litt mer over hvilke signaler man kan ende opp med å sende ut selv om jeg ikke tror hun er bevisst dette i det hele tatt. Hun er jo både tøff og kul enda synes jeg, og det virker som hun har et stort hjerte. Men jeg skulle gjerne sett at hun hadde spart seg for noen av setningene og undertonene ang kosthold og kropp - det skader litt mer enn det bryter tabuer tror jeg. Og det er ikke noe jeg tror hun egentlig ønsker selv - hun virker jo å forsøke å fokusere på annet. Men det kommer liksom så tydelig frem mellom linjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. april 2018 #249 Del Skrevet 15. april 2018 Syns også det er en smule merkelig å gå til bords uten å kle på seg. Dårlig folkeskikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 16. april 2018 #250 Del Skrevet 16. april 2018 12 timer siden, Sol79 skrev: Syns også det er en smule merkelig å gå til bords uten å kle på seg. Dårlig folkeskikk. alt man henger seg opp i 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. april 2018 #251 Del Skrevet 16. april 2018 Hvem er utro mot ei så flott dame? Utrolig stygt gjort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javasoft Skrevet 16. april 2018 #252 Del Skrevet 16. april 2018 På 15.4.2018 den 0.06, Kriska skrev: Nei nå må vi slutte å vri og vende alt til negative .. mine brødre går slik hjemme også.. De er ungdommer. Tenker de har et avslappet forhold til kropp jeg, som går uten klær som den mesh avslappende og naturlige ting i verden. Broren min tar ikke av seg til bar overkropp når han er på besøk hos meg. Vet ikke om andre som gjør det heller, kler av seg i det de kommer hjem på besøk til noen (selv om det er søster). Syns eksponeringsbehovet av kropp virker litt overdrevet i den familien. Det går helt fint å trene og eksponere den hobbyen uten å eksponere kropp. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. april 2018 #253 Del Skrevet 16. april 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriska Skrevet 16. april 2018 #254 Del Skrevet 16. april 2018 2 timer siden, Javasoft skrev: Broren min tar ikke av seg til bar overkropp når han er på besøk hos meg. Vet ikke om andre som gjør det heller, kler av seg i det de kommer hjem på besøk til noen (selv om det er søster). Syns eksponeringsbehovet av kropp virker litt overdrevet i den familien. Det går helt fint å trene og eksponere den hobbyen uten å eksponere kropp. Handler jo ikke om eksponeringsbehov. Vil tro de hadde gjort det uavhengig av kamera eller ikke tilstede. De har et veldig åpent forhold til kropp, aktivitet osv. Ser absolutt ikke noe skadelig med dette. Synes det er flott å være avslappet ifht kroppen sin og ikke føle man må kle på seg eller dekke seg til i familien sitt hjem. Nei jeg liker Jørgine og familien hennes og synes de fremmer sunn balanse og et flott familieforhold 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 16. april 2018 #255 Del Skrevet 16. april 2018 13 minutter siden, Kriska skrev: Handler jo ikke om eksponeringsbehov. Vil tro de hadde gjort det uavhengig av kamera eller ikke tilstede. De har et veldig åpent forhold til kropp, aktivitet osv. Ser absolutt ikke noe skadelig med dette. Synes det er flott å være avslappet ifht kroppen sin og ikke føle man må kle på seg eller dekke seg til i familien sitt hjem. Nei jeg liker Jørgine og familien hennes og synes de fremmer sunn balanse og et flott familieforhold Enig. Så lenge ingen av de føler seg støtt av at gutta spiser i bar overkropp, så ser ikke jeg problemet. De har nok et veldig laidback forhold til kropp i den familien. Ingenting galt med det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 16. april 2018 #256 Del Skrevet 16. april 2018 La de voksne gå nakne for min del. Kle på ungene dine! På snap vises det alt for mye. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 16. april 2018 #257 Del Skrevet 16. april 2018 22 timer siden, loffen skrev: Sjargong? 22 timer siden, loffen skrev: Sorry, men det var veldig morsomt. Men ja, jeg er enig i at det er merkelig å spise middag i bare undertøy. Ja, den var litt herlig den autokorrekturen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 16. april 2018 #258 Del Skrevet 16. april 2018 De har ikke et avslappet forhold til kropp, de har et voldsomt eksponeringsbehov. Helt alvorlig 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. april 2018 #259 Del Skrevet 16. april 2018 2 timer siden, Aurora** skrev: Enig. Så lenge ingen av de føler seg støtt av at gutta spiser i bar overkropp, så ser ikke jeg problemet. De har nok et veldig laidback forhold til kropp i den familien. Ingenting galt med det. Eller de har et ekstremt behov for å vise kropp ...? Hva om grandonkel Ola med behåring som en middels gorilla satte seg til middagsbordet i nettoen? 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriska Skrevet 16. april 2018 #260 Del Skrevet 16. april 2018 5 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: De har ikke et avslappet forhold til kropp, de har et voldsomt eksponeringsbehov. Helt alvorlig Hvorfor det? De får mest sannsynlig slik uavhengig av kamera, Snap osv. Det føles naturlig for de, og ingenting er vel bedre enn at de føler seg vel i sin egen kropp.? Om de vil få i bar overkropp hjemme må de vel få lov til det uten at folk som ser de på skjermen skal bli støtt (eventuelt misunnelig) ? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå