Gå til innhold

Funkygine

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Så litt av en episode, hvor mr. VG blogglover (Harm) tullet med kritikken om eksponering av barna. Helt idiotisk spør du meg. Men bortsett fra det, så er Funky en utrolig vakker dame og Morten ser ut til å være en superflink stefar og hodestups forelsket i Funky.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Så litt av en episode, hvor mr. VG blogglover (Harm) tullet med kritikken om eksponering av barna. Helt idiotisk spør du meg. Men bortsett fra det, så er Funky en utrolig vakker dame og Morten ser ut til å være en superflink stefar og hodestups forelsket i Funky.

Harm vil nok tekkes Funky og Mr Man.

Skrevet (endret)

Om man ikke vet Funkys historie så blir ikke eksmannes rolle noe særlig relvant for resten av serien. At han er med i kun en episode er vel kanskje like så greit.

- Han er jo ikke med i hele serien, men han er med i en episode. Han hører jo til i historien, han også.

https://www.seher.no/kjendis/derfor-er-eksmannen-med-pa-tv/71750336

Endret av Uglesjel
Måtte legge inn link til kilde på nytt
  • Liker 4
Skrevet

Gjett hvilke to som dukket opp i Skal vi danse? (Igjen) 😛

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, EmVeeJee skrev:

DE TO SUPER SEXY BRØDRENE TIL FUNKY, OMG!! 🙀🙀🙀

• Liker 6
Skrevet (endret)
3 timer siden, EmVeeJee skrev:

Endret av snoren
Skrevet
15 timer siden, snoren skrev:

DE TO SUPER SEXY BRØDRENE TIL FUNKY, OMG!! 🙀🙀🙀

Hjelp.

Skrevet

Funky er på vei til å overeksponere seg selv. Folk kommer til å bli lei av henne, på samme måte som feks Stian Blipp. For mye oppmerksomhet samtidig. Om man ønsker å bevare en slik type kjendisstatus, lønner det seg å porsjonere ut eksponeringen så det ikke blir for mye på en gang. Nå er det skal vi danse, egen serie, eget brød osv. Funky over alt. Jeg tror det kan slå negativt ut på stemmene i skal vi danse, hvis folk begynner å bli lei av henne.

• Liker 37
Gjest CecilieX
Skrevet
28 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Funky er på vei til å overeksponere seg selv. Folk kommer til å bli lei av henne, på samme måte som feks Stian Blipp. For mye oppmerksomhet samtidig. Om man ønsker å bevare en slik type kjendisstatus, lønner det seg å porsjonere ut eksponeringen så det ikke blir for mye på en gang. Nå er det skal vi danse, egen serie, eget brød osv. Funky over alt. Jeg tror det kan slå negativt ut på stemmene i skal vi danse, hvis folk begynner å bli lei av henne.

Denne eksakt samme tanken slo meg i dag tidlig. Ungdommen min lurte på om jeg hadde sett en video der Mads Hansen lurte Funkygine. Og jeg svarte som sant var at jeg er lei både Mads Hansen og Funkygine på tross av at jeg tidligere har har sans for Mads Hansen tidligere. 

Hva tilfører egentlig alle disse SoMe-profilene? De pushes ut i alle kanaler, både egne og i de tradisjonelle mediene og har nada å melde annet enn å fortelle om sitt liv og sine meninger. «Hør på meg», «Se på meg», meg, meg meg. Kunnskap og argumenter glimter med sitt fravær, det er synsing og gransking av eget navlelo. 

Og, ja, til slutt blir man grundig lei. 

#rant.

Skrevet
1 time siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg tror også du har veldig rett! Alt for mye med altfor lite budskap/innhold. Nå tror jeg folk generelt (også unge) begynner å bli lei disse bedrevitende og ofte kunnskapsløse bloggene/programmene! Storhetstiden er over, det må komme noe nytt MED innhold! 

Dessverre fikk jeg med meg noen minutter av Funkyfam her om dagen, minutter jeg aldri får igjen. I tillegg til barneeksponeringen som er under enhver kritikk, er det jo helt innholdsløst lik Bloggerne! Helt utrolig at så lite kvalitet er inntektsgivende! 

• Liker 26
Skrevet
2 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Enig! Og med en ny bok på toppen av alt.. Blir for mye!

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Enig! Og med en ny bok på toppen av alt.. Blir for mye!

Skal hun gi ut bok? Om hva da?

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Gorilla skrev:

Kokebok.

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, Gorilla skrev:

Hun har gitt ut en pastabok med faren sin.

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun har gitt ut en pastabok med faren sin.

«Smi mens liket er varmt». 

• Liker 10
Skrevet
32 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

«Smi mens liket er varmt». 

Ja, det gjør hun så til de grader!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært fan av henne, og syns hun har vært megainspirerende, særlig mtp trening. Men nå er jeg gått så ufattelig lei hele dama. Måtte blokkere henne i alle kanaler, jeg orker ikke de evinnelige reklamene for Elkjøp og brød og ALT MULIG. Nå virker hun bare billig og desperat. Less is more. 

• Liker 19
Skrevet
5 timer siden, J.. skrev:

Kokebok.

Den er jo ute allerede!

• Liker 1
Skrevet
På 24.10.2019 den 22.40, HerKommerMummi skrev:

Er det egentlig en bror til, som ikke er med på serien? 🤔

Det er to brødre til, men de er ikke Trude sine.  En er 28 år og aldeles nydelig.  Den siste er 18 år og bor sammen med begge sine foreldre. Faren til Jørgine får utrolig vakre barn!! 

• Liker 3
Skrevet

Blir VELDIG mye Funkygine i monitor nå. Nye Truls Svendsen dette, er på Senkveld annenhver uke også...

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...