Gjest O.G. Skrevet 14. juni 2018 #441 Del Skrevet 14. juni 2018 30 minutter siden, Ampersand skrev: Oi da! Her var det mye lys på men ingen hjemme... Jeg har aldri vært FG største fan fordi jeg syns hun virker fryktelig naiv i forhold til eksponeringen hun har av sine barn. Legger ut snapper av barna sine som har funnet bind og bruker det som bleier og i det hele tatt. Men i dette innlegget hvor hun forklarer hvorfor hun ikke dro på Hellelands kroppspressdebatt er hun da så rykende naiv at jeg blir matt i pelsen. Hun ser og skjønner virkelig ikke sin egen rolle som influencer i dette. "Det er foreldrene som må lære barna å være kritiske. Selv trenger hun åpenbart ikke være kritisk til noe hun gjør eller lar vær å gjøre for det er ikke hennes oppgave..." 🙈 Og alle kommentarene som hyller innlegget hennes. Lurer på alderen på de som har kommentert? Vel, hun er ærlig i det minste, for oppgaven hennes er jo strengt talt å tjene penger på bloggen. Alt annet er kollateral skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. juni 2018 #442 Del Skrevet 14. juni 2018 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 14. juni 2018 #443 Del Skrevet 14. juni 2018 Herregud så frekk hun er i kommentarfeltet. Jørgine, altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 15. juni 2018 #444 Del Skrevet 15. juni 2018 21 timer siden, J.. skrev: Naturlig skjønnhet med opererte pupper.. Hun har jo bare tatt brystløft? Vil fortsatt si man er naturlig så lenge man ikke har putta feks silikon eller noe i kroppen. https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. juni 2018 #445 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) 2 minutter siden, Bambi1995 skrev: Hun har jo bare tatt brystløft? Vil fortsatt si man er naturlig så lenge man ikke har putta feks silikon eller noe i kroppen. https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ Jeg har aldri sagt hun har lagt inn noe. Men de er,pr definisjon,fikset på. Kommer også frem i kommentarfeltet at hun har tatt restylane.. Endret 15. juni 2018 av J.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. juni 2018 #446 Del Skrevet 15. juni 2018 Silikon/brystløft kan vel strengt tatt snart ikke sies å ha så mye med skjønnhet å gjøre lenger. Har inntrykk av at silikon er såpass vanlig, samme med løft, og at det sjeldent skyldes bloggere el lign. De fleste unge jenter jeg kjenner som fikser brystene sine gjør det ikke pga bloggere, men for å føle seg bedre. De syns ikke SE o.l er fine med for mye. I tillegg utgjør ikke silikon en ansiktsforandring, så sånn sett er FG fortsatt naturlig, noe restylane til tross. VErre med all bruningen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 15. juni 2018 #447 Del Skrevet 15. juni 2018 Personlig syns jeg ikke et brystløft etter amming/fødsler er helt sammenlignbart med å blåse opp brystene til to store ballonger med silikon. En venninne av meg tok brystløft på begge fordi hun slet med fukt/sopp under brystene. De var to flate pannekaker, så i tillegg til det helsemessige problemet så følte hun seg ikke så veldig bra. Hun fikk løft og litt silikon, men brystene er ikke større enn før. Naturlig? Nei. Men bra for henne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 17. juni 2018 #448 Del Skrevet 17. juni 2018 På 15.6.2018 den 15.35, Takida skrev: VErre med all bruningen Hun har vært på Kypros, virker som hun har sånn hud som blir veldig lett brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 17. juni 2018 #449 Del Skrevet 17. juni 2018 19 minutter siden, Diamant20 skrev: Hun har vært på Kypros, virker som hun har sånn hud som blir veldig lett brun Hun er jo halvt italiensk faren er fra sør italia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juni 2018 #450 Del Skrevet 17. juni 2018 På 15.6.2018 den 12.51, J.. skrev: Jeg har aldri sagt hun har lagt inn noe. Men de er,pr definisjon,fikset på. Kommer også frem i kommentarfeltet at hun har tatt restylane.. På 15.6.2018 den 15.35, Takida skrev: Silikon/brystløft kan vel strengt tatt snart ikke sies å ha så mye med skjønnhet å gjøre lenger. Har inntrykk av at silikon er såpass vanlig, samme med løft, og at det sjeldent skyldes bloggere el lign. De fleste unge jenter jeg kjenner som fikser brystene sine gjør det ikke pga bloggere, men for å føle seg bedre. De syns ikke SE o.l er fine med for mye. I tillegg utgjør ikke silikon en ansiktsforandring, så sånn sett er FG fortsatt naturlig, noe restylane til tross. VErre med all bruningen På 15.6.2018 den 21.24, Puffin skrev: Personlig syns jeg ikke et brystløft etter amming/fødsler er helt sammenlignbart med å blåse opp brystene til to store ballonger med silikon. En venninne av meg tok brystløft på begge fordi hun slet med fukt/sopp under brystene. De var to flate pannekaker, så i tillegg til det helsemessige problemet så følte hun seg ikke så veldig bra. Hun fikk løft og litt silikon, men brystene er ikke større enn før. Naturlig? Nei. Men bra for henne. Dere må se det i sammenhengen med at hun har et vanvittig fokus på kropp og jeg tror ikke noe på at det der er sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 17. juni 2018 #451 Del Skrevet 17. juni 2018 At hun der er totalt kroppsfiksert merket jeg for lenge siden. Hele graviditeten hennes så jeg aldri navnet hennes noe sted uten at det var tilknyttet syting om hvordan det forandret og ødela kroppen, og hvor fæl og feit hun følte seg. Dere kan si at det er så normalt som dere bare vil, men det tror jeg ikke det er. Minner meg om de anoreksiasidene hvor jentene klaga sånn hver gang de spiste noe med kalorier i. At hun i tillegg ikke dro på det møtet om kroppspress sier sitt. Jeg tror ikke at hun bare er en positiv glad jente som elsker trening, tror hun sliter med mange tanker og følelser, men nå skal jeg stoppe med å tro og undre mer før jeg blir beskyldt for å sette diagnose på folk. Dessuten sa hun i den ene episoden av bloggerene at hun er avhengig av solarium eller noe sånt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elevbruker Skrevet 17. juni 2018 #452 Del Skrevet 17. juni 2018 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: At hun der er totalt kroppsfiksert merket jeg for lenge siden. Hele graviditeten hennes så jeg aldri navnet hennes noe sted uten at det var tilknyttet syting om hvordan det forandret og ødela kroppen, og hvor fæl og feit hun følte seg. Dere kan si at det er så normalt som dere bare vil, men det tror jeg ikke det er. Minner meg om de anoreksiasidene hvor jentene klaga sånn hver gang de spiste noe med kalorier i. At hun i tillegg ikke dro på det møtet om kroppspress sier sitt. Jeg tror ikke at hun bare er en positiv glad jente som elsker trening, tror hun sliter med mange tanker og følelser, men nå skal jeg stoppe med å tro og undre mer før jeg blir beskyldt for å sette diagnose på folk. Dessuten sa hun i den ene episoden av bloggerene at hun er avhengig av solarium eller noe sånt. Er selv avhening av solarium har aldri hatt anoreksiadene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 17. juni 2018 #453 Del Skrevet 17. juni 2018 2 minutter siden, Elevbruker skrev: Er selv avhening av solarium har aldri hatt anoreksiadene. Ok,var ikke det jeg sa heller. Det var en apropo til kroppsfiksering. Flisespikker du nå? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 17. juni 2018 #454 Del Skrevet 17. juni 2018 På 15.6.2018 den 21.24, Puffin skrev: Personlig syns jeg ikke et brystløft etter amming/fødsler er helt sammenlignbart med å blåse opp brystene til to store ballonger med silikon. En venninne av meg tok brystløft på begge fordi hun slet med fukt/sopp under brystene. De var to flate pannekaker, så i tillegg til det helsemessige problemet så følte hun seg ikke så veldig bra. Hun fikk løft og litt silikon, men brystene er ikke større enn før. Naturlig? Nei. Men bra for henne. Var det ikke slik at hun brukte sitt eget overflødige hudvev istedenfor silikon (som var uaktuelt for henne)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 17. juni 2018 #455 Del Skrevet 17. juni 2018 1 hour ago, The ceiling lamp said: Var det ikke slik at hun brukte sitt eget overflødige hudvev istedenfor silikon (som var uaktuelt for henne)? Jo nå mente jeg min venninne da. FG brukte av eget fettvev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 17. juni 2018 #456 Del Skrevet 17. juni 2018 9 minutter siden, Puffin said: Jo nå mente jeg min venninne da. FG brukte av eget fettvev. Stemmer det. Jørgine brukte fettvev. Hun er motstander av silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juni 2018 #457 Del Skrevet 17. juni 2018 6 minutter siden, Speedmaster skrev: Stemmer det. Jørgine brukte fettvev. Hun er motstander av silikon. Det hjelper jo ikke i det hele tatt sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 17. juni 2018 #458 Del Skrevet 17. juni 2018 53 minutter siden, O.G. said: Det hjelper jo ikke i det hele tatt sånn sett. Enig med deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 17. juni 2018 #459 Del Skrevet 17. juni 2018 3 timer siden, O.G. skrev: Det hjelper jo ikke i det hele tatt sånn sett. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 17. juni 2018 #460 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) 24 minutter siden, The ceiling lamp skrev: Hvorfor ikke? Fordi uavhengig av om man fikser brystene med eget fettvev eller silikon har man tatt en brystoperasjon for å få en "penere" kropp noe som bidrar til å øke kroppsfokuset og normalisere plastisk kirurgi. Det er jo nøyaktig dette Anna R har gjort nå også. Fylt på puppene med eget fett! Endret 17. juni 2018 av kjarlos 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå