Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, Magetaske skrev:

Følger dere henne på snap? Får så vondt av kjæresten hennes. Nå har hun lagt ut snap av at hun bitchslapper han, og han sitter igjen med nesten tårer i øynene. Skjønner jo at det er en type humor, men jeg skjønner virkelig ikke.

Hva er snap?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Magetaske skrev:

Følger dere henne på snap? Får så vondt av kjæresten hennes. Nå har hun lagt ut snap av at hun bitchslapper han, og han sitter igjen med nesten tårer i øynene. Skjønner jo at det er en type humor, men jeg skjønner virkelig ikke.

Han er jo ikke akkurat uskyldig i denne videon han heller da men... De synes det et gøy å kalle hverandre stygge ting og små banke hverandre, dem om det. Blir bare feil når du skal ha det til at hun "mishandler" han, når han er akkurat like køddete og med på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Er noe man blir hektet på, så det skal ikke du bry deg med, kjære.

Haha, nei jeg mener hva hun heter. Er dessverre hekta allerede :fnise: Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bootybuilder skrev:

Han er jo ikke akkurat uskyldig i denne videon han heller da men... De synes det et gøy å kalle hverandre stygge ting og små banke hverandre, dem om det. Blir bare feil når du skal ha det til at hun "mishandler" han, når han er akkurat like køddete og med på det selv.

Neida, det er han absolutt ikke. Men jeg er bare redd for at han ikke skal tørre å si stopp, mens hun holder på veldig lenge etter at det er nok. Han ser ut som en skikkelig og flott mann, og det handler sikkert mye om måten han fremvises på snap også. Han er gjerne like ille selv ;-) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Magetaske skrev:

Neida, det er han absolutt ikke. Men jeg er bare redd for at han ikke skal tørre å si stopp, mens hun holder på veldig lenge etter at det er nok. Han ser ut som en skikkelig og flott mann, og det handler sikkert mye om måten han fremvises på snap også. Han er gjerne like ille selv ;-) 

Tror ikke du skal være så redd for at han ikke klarer å si ifra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit.
Hva om det var omvendt? At han bitchslappet henne. Da hadde flere reagert tror jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hvalen skrev:

Hva om det var omvendt? At han bitchslappet henne. Da hadde flere reagert tror jeg.

De er med på det begge to, og han er like tøff i trynet mot henne. Dems humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hvalen skrev:

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Vel nå ligger det en video på hans insta der han "bitchslapper" Funkygine. Var ikke så  mange reaksjoner. Herregud da folk de er et par som har det morsomt med hverandre. Snakke om å hause ting opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Vel nå ligger det en video på hans insta der han "bitchslapper" Funkygine. Var ikke så  mange reaksjoner. Herregud da folk de er et par som har det morsomt med hverandre. Snakke om å hause ting opp.

akkurat mitt poeng, de er like mye med på det begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. januar 2016 at 15.25, Bootybuilder skrev:

akkurat mitt poeng, de er like mye med på det begge to.

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rareste med at de holder på sånn er i grunn at hun har barn som er så store at de kan få det med seg. Altså den slåingen. Spesielt å dele. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...