Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Er hun sammen med han eksen igjen? Synes bare det var en som var veldig lik på snap hvor hun hang rundt halsen på han? Mulig jeg tar feil, men ja blei nysgjerrig 😳

Det var den nye typen. Ligger bilde av dem på instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var den nye typen. Ligger bilde av dem på instagram.

Er det? Da hun funnet seg en fotballspiller, for han der spiller for Mjøndalen :-) Tøft! De blir nok et flott par :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Da hun funnet seg en fotballspiller, for han der spiller for Mjøndalen :-) Tøft! De blir nok et flott par :-)

Morten Sundli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Get Inspired skulle hatt en ambassadør med cred, måtte det vært henne. Tøff dame! Og fy flate, for et treningsmonster!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hææææ?? ny fyr allerede? 

Allerede? Er jo nesten et år siden hun fant ut at eksmannen hadde vært utro. Hun må jo få lov til å gå videre hun også. Hvorfor er det mer greit at eksamannen skal date enn at hun skal få lov til å finne seg en flott fyr, som vil behandle henne bra. Glad på hennes vegne, dette fortjener hun :) Og tror det blir veldig positivt for barna også :)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit, jeg. Hvorfor vente hvis man blir forelska? Har man blitt skikkelig bedratt, slik som henne, så kommer man ofte raskt til et punkt hvor det er lett å vise fingeren til fortida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Liker henne godt, men nå SNAP'er hun mens hun kjører bil!!! Flere lange videosekvenser! Utrolig uansvarlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i heiteste???

Begynte nylig å følge dama på snap, nå ligger det ute en video hvor hun filmer en kar (nye typen eller samme det)

Mens han skifter bleie på sønnen.

Man ser avføringen til sønnen og man ser genitaliene hans.

Jeg kjenner jeg blir forbanna.

Det er er så grovt at det skulle vært meldt til barnevernet.

Hva i all verdens slags underholdningsverdi har dette?

Stakkars barn som ikke har en stemme i dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i heiteste???

Begynte nylig å følge dama på snap, nå ligger det ute en video hvor hun filmer en kar (nye typen eller samme det)

Mens han skifter bleie på sønnen.

Man ser avføringen til sønnen og man ser genitaliene hans.

Jeg kjenner jeg blir forbanna.

Det er er så grovt at det skulle vært meldt til barnevernet.

Hva i all verdens slags underholdningsverdi har dette?

Stakkars barn som ikke har en stemme i dette.

I all verden?!! Det er jo deg det er noe galt med??!! Som seksualiserer at en mann utfører bleieskift! Det er den tankegangen din, som gjør at dette blir et problem. Ja hun kunne latt vær å snappe noe av det, men det er da virkelig ikke et problem å se en mann skifte bleie på et barn, hvor man kan se bæsj og noe av genitaliene.

Sier litt om hvor sjukt samfunnet har blitt når folk mener det er så grovt at når man får se et bleieskift - så tenker man barnevernet. Da har seksualiseringen av småbarn gått for laaaaangt! Newsflash: dette er en ikke-sak for barnevernet!

Endret av Bootybuilder
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig Tjukk Norris. Ikke i at det er noe barnevernsmateriale, men.

Synes hun virker helt utrolig umoden.. Hun er kanskje en sånn som man enten elsker eller misliker. Kjenner jeg gjerne vil like henne, men at det blir så mye av alt at jeg bare får avsmak.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt enig Tjukk Norris. Ikke i at det er noe barnevernsmateriale, men.

Synes hun virker helt utrolig umoden.. Hun er kanskje en sånn som man enten elsker eller misliker. Kjenner jeg gjerne vil like henne, men at det blir så mye av alt at jeg bare får avsmak.

Hun er nok en: enten liker du henne ellers så liker du henne ikke. For meg blir det galt å seksualisere et bleieskift på et barn, og dt virker som tjukk norris nesten mener det er et overgrep at "stefaren" skifter bleie.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok en: enten liker du henne ellers så liker du henne ikke. For meg blir det galt å seksualisere et bleieskift på et barn, og dt virker som tjukk norris nesten mener det er et overgrep at "stefaren" skifter bleie.

Det er ikke at stefaren skifter bleie som er problemet, men at det blir lagt ut på sosiale medier for alle til å se.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe om seksualisering. Synes selv det er totalt unødvendig å vise guttungen sine private deler for mange titalls tusen følgere.. Men jeg tror rett og slett det er den italienske måten. Hun har sikkert aldri tenkt noe som helst over at det kanskje ikke er helt innafor å vise ALT. I hennes kultur er det nok mer enn Ok.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke at stefaren skifter bleie som er problemet, men at det blir lagt ut på sosiale medier for alle til å se.

Å herregud, ser du ikke hva jeg skriver over? Jeg skriver at hun kunne spart seg for noen av snappene, men i bunn og grunn, hvorfor er det så fælt å se et bleieskift fra siden? Hvorfor er dette sjokkerende? Hvorfor seksualiserer folk dette? Det er den tankegangen som gjør at overgrep får grobunn...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe om seksualisering. Synes selv det er totalt unødvendig å vise guttungen sine private deler for mange titalls tusen følgere.. Men jeg tror rett og slett det er den italienske måten. Hun har sikkert aldri tenkt noe som helst over at det kanskje ikke er helt innafor å vise ALT. I hennes kultur er det nok mer enn Ok.

Ja det er noe med det. Hun er jo ikke oppvokst her i landet, og i Italia er de jo mer livlige. Det var ikke spesielt mye annet enn bæsj man sp uansett. Så vidt man kunne se en bitteliten tissefant, ingenting å rope for mener jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe med det. Hun er jo ikke oppvokst her i landet, og i Italia er de jo mer livlige. Det var ikke spesielt mye annet enn bæsj man sp uansett. Så vidt man kunne se en bitteliten tissefant, ingenting å rope for mener jeg.

Enig. Tror ikke det hjelper å rope uansett, for det skal litt til å overdøve familien hennes.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig unødvendig å snape bleieskift, spaielt av et barn som ikke samtykker til at slikt materiale (nakenhet, ydmykende, kan manipuleres) skal legges ut på "internett".... Det blir jo liggende ett eller annet sted, selv om det forsvinner fra snap.....

Hun er en fresh sprek dame, abdolutt, veldig inspirerende og facsinerende med alt hun greier...men privat virker hun litt.... Ja.....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...