AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #41 Skrevet 12. november 2014 Det er ikke noe unikt over å være slank uten utstikkende hoftebein. Har sett mange med lignende kropp som DK. Felles for de alle er at de er slanke og relativt høye. Klart de stikker ut om man er mager. Tror endel jenter blander slank med mager, det er ikke det samme. Anonymous poster hash: 8ccc5...96b Det har mer med beinbygning å gjøre. Doutzen har smale hofter med en fyldig rumpe og fyldige lår, derfor stikker ikke hoftebeina ut. Siden hun har smale hofter ser ikke midjen hennes så smal ut forfra heller slik at det blir en mer jevn overgang fra midje til lår. Har man brede hoftebein så stikker de ut selv om man ikke er mager, og skillet mellom midjen og hoftene blir mer synlig foran slik som hos Candice: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/07/2b/47/072b472e936fc2978f147c16ec089f63.jpg Jeg har selv slike hofter som Candice og jeg har også vært både smålubben og tynn. Hoftene stikker ut uansett. Anonymous poster hash: 57f0a...c81
Gjest daisydaisy Skrevet 12. november 2014 #42 Skrevet 12. november 2014 (endret) Veldig fin kropp, men jeg ville likevel hatt litt mer kjøtt på overkroppen. Hele magepartiet og midja så veldig smal ut, om noen skjønner. Endret 12. november 2014 av daisydaisy
sophh Skrevet 12. november 2014 #43 Skrevet 12. november 2014 Skulle gjerne hatt den magen, den var fin! Ellers blir det litt for tynt for meg, vil ikke ha så små pupper heller.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #44 Skrevet 12. november 2014 SLANK kropp med former du fikk med deg det første ordet sant?Anonymous poster hash: 0a559...ccc Jeg fikk med meg at tegnsetting ikke er din sterkeste side men det vet du sant? Anonymous poster hash: 5afb9...2fc
Gjest brutal_mann Skrevet 12. november 2014 #45 Skrevet 12. november 2014 Hvis ikke dette er ideal kropp så veit ikke jeg Get fit jenter! 100 kroner på at noen skriver ´´FOR TYNN`` snart Anonymous poster hash: 71f34...b1a For meg som er mann ville det blitt i overkant feminint å ha en slik kropp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå