Gå til innhold

Ville du hatt denne kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En sterk, slank kropp med former vil alltid slå "bare slank med former".

For deg og kanskje mange med deg, ja

Men alle kan ikke være enige. Det er forskjellig smak

Anonymous poster hash: 69c31...e71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojsann :) Ok :)Anonymous poster hash: 69c31...e71

Det er jo ikke noe å bli så veldig overasket over. Dine modeller var også formfull, men det er jo ikke til å stikke under en stol at de ikke var slanke. Viss du mener de modellene var slank så lurer jeg på hvordan en tynn person ser ut i dine øyner, for ikke å si hvordan noen DU definerer som lubben ser ut.

Mens den personen på bilde i innlegg 13 var både slank og hadde former.

Anonymous poster hash: 0a559...ccc

• Liker 1
Skrevet

For deg og kanskje mange med deg, jaMen alle kan ikke være enige. Det er forskjellig smak Anonymous poster hash: 69c31...e71

Selvfølgelig er det forskjellig preferanser, jeg skrev bare ned min på den måten pga personen jeg siterte.

Skrevet

Selvfølgelig er det forskjellig preferanser, jeg skrev bare ned min på den måten pga personen jeg siterte.

Ok :) Jeg forsto at det var din personlige mening

Jeg beklager om det jeg skrev ble oppfattet negativt

Personlig trives jeg best med å være veltrent

Skrevet (endret)

Der kryssa vi grensa til lubben og ikke slank ;-)

Anonymous poster hash: 71f34...b1a

Det er vel noen kilo siden de kvinnene der var lubne. De var direkte feite.

Til TS, ja, jeg synes bildet i HI viste en fin kropp.

Endret av HeiHade
  • Liker 4
Skrevet

Var ganske lik i kroppen før jeg fikk barn. Hadde litt mer magemuskler, mindre pupper, og muligens smalere armer. Skal innrømme at jeg var fornøyd ja. :)

Skrevet

Var ganske lik i kroppen før jeg fikk barn. Hadde litt mer magemuskler, mindre pupper, og muligens smalere armer. Skal innrømme at jeg var fornøyd ja. :)

Samme her.

Men jeg synes at "alt til sin tid".

Nå foretrekker jeg å ha en sterk kropp :)

Skrevet

Å giiiid, enda en "nå skal vi provosere noen av kvinnfolka sånn at de kan protestere og vi kan kalle de misunnelige og feite tilbake".

Get a fuckin life, y'all!! :laugh:

Anonymous poster hash: 844d8...716
  • Liker 3
Skrevet

Synes hun var flott. Men for min smak litt for tynn. Synes hun på bilde nr. 2, så bedre ut. Og ikke så langt unna hvordan jeg ser ut.

Og vi foretrekker jo alle forskjellige kropper. Noen trives best veldig slanke, andre trives med former.

Anonymous poster hash: 027ce...40d
Skrevet

Jeg foretrekker min egen kropp, funker bra til mitt bruk ;)

Skrevet

Jeg har en lignende kropp, og jeg er veldig fornøyd. :)

Skrevet

Hva slags kropp har du selv, ts? :)

Kan den matche kvinnen i HI sitt, eller sitter du og fantaserer?

Anonymous poster hash: b3cb5...456

Skrevet

Drømmekroppen min er Doutzen Kroes sin, før hun var gravid. Flat mage uten hoftebein som stikker ut, og med formfulle hofter. http://3.bp.blogspot.com/_kDujDzwdR0M/TS6HEMDTyvI/AAAAAAAAFBA/-blud2nt3rQ/s1600/Doutzen+Kroes+%28Bikini+Candids+in+St.+Barth+2010%29.jpg Anonymous poster hash: 8ccc5...96b

Norske jenter er ofte mer kantete i fasongen, og har dermed hoftebein som stikker ut om de er slanke.

Dessverre er det vanskelig å slanke vekk skjelettet sitt. Man kan trene, men beinbygningen kan man ikke gjøre noe med. Jeg kan aldri få den fasongen, selv om jeg er tynn. Jeg er forresten utrent også, så da er jeg vel tynnfeit. Og det gjør ikke meg noe, egentlig :)

• Liker 3
Skrevet

Norske jenter er ofte mer kantete i fasongen, og har dermed hoftebein som stikker ut om de er slanke.

Dessverre er det vanskelig å slanke vekk skjelettet sitt. Man kan trene, men beinbygningen kan man ikke gjøre noe med. Jeg kan aldri få den fasongen, selv om jeg er tynn. Jeg er forresten utrent også, så da er jeg vel tynnfeit. Og det gjør ikke meg noe, egentlig :)

Det er ikke noe unikt over å være slank uten utstikkende hoftebein. Har sett mange med lignende kropp som DK. Felles for de alle er at de er slanke og relativt høye. Klart de stikker ut om man er mager. Tror endel jenter blander slank med mager, det er ikke det samme.

Anonymous poster hash: 8ccc5...96b

Skrevet

Ja, det kunne vel vært greit. Men jeg er jo glad for at jeg har min egen kropp. Ville vært rart å hatt en annens kropp syns jeg.

Skrevet

Ingenting slår en slank kropp med former :)

001327-bar-refaeli-need-have-no-concerns

Anonymous poster hash: 71f34...b1a

Fy flate. Drømmekropp deluxe :)

Skrevet

Modellen på bildet har former, hun er bare slankere enn hun du linket til. Hun har pupper, smal midje og bredere hofter = former.

Anonymous poster hash: 57f0a...c81

Helt enig.

Skrevet

Det er ikke noe unikt over å være slank uten utstikkende hoftebein. Har sett mange med lignende kropp som DK. Felles for de alle er at de er slanke og relativt høye. Klart de stikker ut om man er mager. Tror endel jenter blander slank med mager, det er ikke det samme. Anonymous poster hash: 8ccc5...96b

Det er faktisk ikke alle som kan få den fasongen. Som jeg har forklart tidligere kommer det an på hvordan bekkenet er bygd. Det er mer vanlig i Sør-Europa bl.a, men en del norske jenter (inkludert meg selv) er kantete i fasongen pga høye hofter. Jeg skulle gjerne sett ut som jenta i HI, flott kropp, men det går dessverre ikke uten å bytte ut skjelettet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...